خبرهای داغ:
حلقه محاصره الرمادی تنگتر شد/

نیروهای عراقی الرمادی را از ۳ محور محاصره کرده‌اند

نیروهای ارتش عراق با پشتیبانی نیروهای بسیج مردمی در تدارک برای آزادی الرمادی از چنگال گروه تروریستی داعش این شهر را از ۳ محور محاصره کرده‌اند.
کد خبر: ۸۵۲۲۱۷۲
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از رسانه‌های عراقی، منابع امنیتی اعلام کردند نیروهای ارتش و پلیس با پشتیبانی نیروهای بسیج مردمی و نیروهای قبیله‌ای، روز دوشنبه شهر الرمادی، مرکز استان الانبار در غرب عراق را از 3 محور شرقی، غربی و جنوبی محاصره کرده‌اند و این نیروها به منطقه دانشگاه الانبار در غرب الرمادی پیشروی می‌کنند.

این منابع افزودند نیروهای عراقی در مسافت 2کیلومتری دانشگاه الانبار قرار دارند.

منابع مذکور تصریح کردند که نیروهای پلیس فدرال و تیپ «المقداد» وابسته به نیروهای بسیج مردمی نیز پیشروی‌های چشمگیری داشته‌اند و به منطقه‌ 7کیلومتری حومه غرب الرمادی رسیده‌اند. این نیروها همچنین در بخش جنوبی الرمادی پیشروی کرده‌اند.

طبق اعلام منابع امنیتی، نیروهای مشترک عراقی شامل نیروهای ارتش، پلیس فدرال، نیروهای مردمی و عشایر با پیشروی در منطقه «الطاش» در جنوب الرمادی، عناصر داعش را در این منطقه محاصره کرده‌اند. این نیروها در درگیری با تروریست‌ها، پیروزی‌هایی در محور شرقی الرمادی کسب کرده‌اند.

«گردان‌های حزب‌الله» عراق نیز اعلام کرد شماری از عناصر خارجی گروه تروریستی داعش را در استان الانبار بازداشت کرده است.

در بیانیه مطبوعاتی این گردان‌ها آمده است: «شهر الرمادی از 3 محور الخالدیه (در شرق)، الطاش (در جنوب) و منطقه 35کیلومتری (در غرب) به محاصره نیروها درآمده است».

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار