در گفت‌وگو با مسئول بسیج جامعه پزشکی یزد مطرح شد؛

۱۱۴۴۰ نفر خدمات درمانی رایگان از بسیج جامعه پزشکی یزد دریافت کردند

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد از ارایه خدمات درمانی رایگان به ۱۱ هزار و ۴۴۰ نفر در قالب تیم‌های تخصصی در اردیبهشت ۹۴ خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۲۱۸۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر جواد قادری اردکانی درباره اعزام تیم‌های تک‌تخصصی پزشکی برای ویزیت رایگان به مناطق محروم اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی یزد در اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با هفته سلامت اعزام تیم‌های تک تخصصی پزشکی را جهت ارایه خدمات درمانی رایگان به مناطق محروم آغاز کرد.

وی افزود: در یکی از طرح‌ها نهُ تیم تک‌تخصصی برای ارایه خدمات درمانی رایگان به ابوموسی و تنب بزرگ اعزام کردیم.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد درباره اعضای این تیم گفت: تیم اعزامی متشکل از متخصصین اورولوژی، زنان‌وزایمان، ارتوپدی، داخلی، اعصاب و روان، گوش‌وحلق‌وبینی، رادیولوژی، پوست و اطفال بود.

ارایه خدمات درمان رایگان به ۱۸۱۱ نفر در جزایر ابوموسی و تنب بزرگ

قادری اردکانی افزود: این تیم پزشکی در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه به مدت دو روز به جزایر ابوموسی و تنب بزرگ از توابع استان هرمزگان اعزام شدند.

وی در ادامه به آمار ویزیت شدگان در این جزایر اشاره کرد و گفت: در مدت این دو روز ۱۸۱۱ نفر توسط پزشکان تیم اعزامی ویزیت رایگان شدند.

ارایه خدمات درمان رایگان به ۱۴۷۸ نفر به مردم قلعه گنج کرمان

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد در ادامه به اعزام پنج تیم تک‌تخصصی شامل متخصصین داخلی، اطفال و سه دندانپزشک در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه به مدت سه روز به منطقه محروم قلعه گنج از توابع استان کرمان اشاره کرد و گفت: در این طرح ۵۷۸ نفر ویزیت تخصصی شدند و ۹۰۰ نفر خدمات دندانپزشکی دریافت کردند.
 
ارایه خدمات درمان رایگان به ۳۷۰۰ نفر در عراق

قادری اردکانی در ادامه افزود: در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه نهُ تیم تک‌تخصصی شامل متخصصین ارتوپد، اعصاب و روان، چشم، داخلی، اطفال، زنان و زایمان، جراح و اورولوژی و کار‌شناس تکنسین اتاق عمل به کشور عراق اعزام شد.
وی افزود: در این طرح شش عمل جراحی توسط متخصص ارتوپد و چهار مورد عمل اورژانسی بیماران اعزامی از جبهه جنگ انجام شده است و ۳۷۰۰ نفر توسط متخصصین این گروه ویزیت و درمان شدند.

ارایه خدمات درمان رایگان به ۴۴۵۱ نفر در رودبار جنوبی

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد با اشاره به اعزام متخصصین به رودبار جنوبی خاطر نشان کرد: در این طرح هفت تیم تک تخصصی شامل متخصصین اورولوژی، روانپزشک، زنان و زایمان و چهار دندانپزشک در تاریخ هشت اردیبهشت به منطقه رودبار جنوبی از توابع استان کرمان اعزام شدند و ۲۰۶۰ نفر خدمات درمانی دریافت کردند و ۲۳۹۱ نفر از خدمات دندانپزشکی استفاده کردند.
ارسال نظرات