بسیج در پرتو نور ولایت

فرمانده حوزه بسیج امام صادق علیه السلام شلمزار در جمع بسیجیان گردان بیت المقدس، گفت: بسیجیان در پرتو نور ولایت، در صحنه حاضر هستند.
کد خبر: ۸۵۲۲۲۱۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مرحله اول فراخوانی گروهانی در غالب 3 گروهان از گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج امام صادق علیه السلام شلمزار در منطقه دریاچه این شهر برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام صادق علیه السلام شلمزار گفت: آموزش هایی در زمینه، جنگ نوین و دفاع از مراکز مقر و امداد ونجات جزء مباحث این فراخوانی های یک روزه است.

سرگرد پاسدار هدایت مردانی، افزود: امروز بسیجیان در صحنه حاضر شدند تا قدرت و توان خود را برای حراست از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دهند.

فرمانده حوزه امام صادق علیه السلام شلمزار، تأکید کرد: بسیج در پرتو نور ولایت در صحنه خواهد ماند و افق های پیشرفت، عدالت و آزادی را همه با هم خواهیم پیمود.

وی، با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، بسیجیان را عاشق شهادت دانست که برای مقابله با هرگونه تهدیدی از جانب دشمنان، آماده فداکاری و ایثار در راه ارزش های والای انقلابی و پاسداری از کیان اسلامی هستند.

ارسال نظرات