تیم هسته ای در احقاق حقوق ملت کوتاه نیاید

دشمن شناسی و حفظ بصیرت در مقابل خواسته های نا مشروع دشمن از اصول مورد توجه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است که حفظ عزت و کرامت ملت را به دنبال خواد داشت.
کد خبر: ۸۵۲۲۲۱۷
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

دخیل عباس زارع زاده مهریزی عضو کمیسیون شورا های مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: امام خمینی (ره)با تبیین دقیق نحوه ارتباطات بین المللی ما از لحاظ سیاسی، دشمن را به عنوان دشمن معرفی کردند و ارتباط ایران با استکبار را ارتباط گرگ و میش خواندند.

زارع زاده با بیان اینکه دشمن ستیزی به عنوان یکی از اصول خدشه ناپذیر نظام مقدس جمهوری اسلامی است افزود: باید همیشه در این ارتباط مراقب بود که طرف مقابل به معنای واقعی دشمنی درنده و خشن است و رحم ندارد در مقابل چنین دشمنی باید همواره هوشیار بود که آسیبی به ما نرسد.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز در طول این سالها همواره با تأکید بر این اصول هشدار داده اند که دشمن را به جای دوست در نظر نگرفته و از حالت دفاعی در برابر دشمن خارج نشویم.

زارع زاده با اشاره به اینکه در شرایط کنونی باید مراقب بود تا در مذاکرات و نشست و برخاست های هسته ای خدشه ای به عزت و کرامت ما وارد نشود گفت: مسئولین توجه داشته باشند که به هیچ عنوان زیر بار ظلم آنها نرفته و فریب آنها را نخورند.

عضو کمیسیون شورا های مجلس با اشاره به اینکه تیم هسته ای باید طوری رفتار کند که عظمت و هیبت نظام در مقابل دشمن باقی بماند خاطر نشان کرد: مسئولین برای گرفتن حق خود جدی و محکم برخورد کرده و ریز بین باشند تا نظام ما بعد از 36 سال مبارزه و ایستادگی اندوخته های خود را در مقابل دشمن فریب کار از دست ندهد و فردا در تاریخ مورد محاکمه آیندگان قرار نگیرد.

زارع زاده با بیان اینکه دشمن هیچ گاه روی خوش به ما نشان نداده و نرمشی نخواهد داشت افزود: دولتمردان ما به ویژه وزارت امور خارجه باید با جدیت مراقب فریب و خدعه دشمن باشند و بدانند که آنها به دنبال تحمیل خواسته های نامشروع 36 ساله خود بر ایران هستند.

عضو کمیسیون شورا ها و نماینده مردم یزد در خاتمه با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی و در عرصه سیاست خارجی مسئولان باید در مقابل تحمیل دشمن ایستاده و زیر بار زور آنها نروند اظهار داشت: دشمن شناسی و حفظ بصیرت در مقابل خواسته های نا مشروع دشمن از اصول مورد توجه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است که حفظ عزت و کرامت ملت را به دنبال خواهد داشت.


ارسال نظرات