یادواره شهدای روستای دهنو از توابع شهرستان کوهرنگ با حضور خانواده معظم شهداء، مسئولین محلی و اقشار مختلف مردم، همزمان با هفته مقاومت و پایداری، برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۲۲۴۹
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ یادواره شش شهید روستای دهنو با عنوان آبروی محله، با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و ادای احترام به اسوه های ایثار و مقاومت در مقابل منزل شهید علی رحم امانی برگزار شد.

در این مراسم معنوی، فرمانده سپاه کوهرنگ با گرامیداشت یاد و خاطره شش شهید روستای دهنو ، رشادت رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر و کسب پیروزی های بزرگ در هشت سال حماسه و ایثار را مرهون از خودگذشتگی شهدا ، جانبازان و رزمندگان ایران اسلامی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین صادق نیکنام، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ نیز در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و بزرگداشت مقام والای شهیدان، اظهار داشت: روحیه ایثار و مقاومت یکی از شاخصه های اصلی مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران عزیز است که باعث خلق حماسه های عظیمی در طول تاریخ شده است.

وی، رمز پیروزی انقلاب اسلامی را برگرفته از همین روحیه ملت دانست و تصریح کرد: رزمندگان اسلام با تبعیت از فرمان ولی امر مسلمین و امام و رهبر خود، عازم جبهه های نبرد شدند تا از ارزش های والای اسلامی و کیان و مملکت خود پاسداری کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ، تمامی آبروی کنونی کشور را مدیون خون شهدا و جان فشانی و ایثار گریهای این عزیزان دانست؛ چرا که با خون خود عزت و اقتدار همیشگی را به این انقلاب و این ملت شریف هدیه کردند.



ارسال نظرات