خبرهای داغ:
مدیرعامل موسسه عاشورا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی آزادراه مراغه – هشترود از سوي وزیر راه و شهرسازی در روز پاياني ارديبهشت امسال(سال 94)، مدت اين قرارداد را 30ماه عنوان و بيان كرد: با توجه به محدودیت های فصل کاری منطقه و انتظار اجرای به موقع طرح برای اهالی منطقه، بايد همه اراضی مسیر یکجا خریده و آزادسازی شود تا اجرای طرح به درازا نکشد.
کد خبر: ۸۵۲۲۳۵۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴

سیروس محمدزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، تقارن كلنگ زني اين طرح را با اعياد شعبانيه به فال نيك گرفت و افزود: از 26 کیلومتر طرح، 10کیلومتر آزادسازی و با در اختیار قرار دادن آن براي پیمانکار، به خاطر استفاده بهینه از زمان همه 10 کیلومتر مسیر واگذاری شده، زیر عملیات اجرایی قرار گرفته است.

وي ادامه داد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)– موسسه عاشورا به عنوان پیمانکار و مجری قطعه نخست آزادراه 92 كيلومتري مراغه – سراجو – هشترود به طول 26 کیلومتر، عملیات اجرایی اين آزادراه را همزمان با تجهیز کارگاه، تهیه نقشه های کاداس، آزادسازی مسیر، عملیات میخ کوبی، دکوپاژ آغاز كرده و حتي در برخي از کیلومترها خاکبرداری و خاکریزی قابل توجهی انجام داده است.

محمدزاده با بيان اينكه محل ابنیه های فنی پی کنی و برخي از پل ها پی ریزی و کوله ها در حال اجراست، خاطرنشان كرد: مرکز تولید مصالح(شن و ماسه)، مرکز تولید بتن، ساختمان های پشتیبانی، آزمایشگاه و کنترل کیفی(QC)، ساختمان های اداری در حال اجرا و تکمیل شدن بوده و همه ماشین آلات و تجهیزات و منابع انسانی مورد نیاز برای اين طرح تامین شده است.

وي ساخت شریان های اصلی ارتباطات جاده ای(اتوبان و آزادراه) را از آرزوهاي دولت و ملت خواند و تصريح كرد: راه هاي اصلي ارتباطي به نوعی در توسعه منطقه، تقویت گردشگری، تسهیل در حمل و نقل جاده ای، روان سازی ترافیک، استفاده بهینه از زمان سفر، کاهش تلفات و تصادفات جاده ای نقش بسزایی دارد.

مدیرعامل موسسه عاشورا با تاكيد به اينكه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با داشتن روحیه و مدیریت جهادی، ظرفیت ملی و توان مهندسی پیشرفته و با منابع غنی انسانی، تجهیزاتی و ماشین آلات مدرن در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران است،‌ ادعا كرد: اين موسسه همیشه به عنوان بازوی اجرایی در کنار دولت و ملت بوده و وظیفه و ماموریت ذاتی خود را به نحو شایسته انجام داده که اجرای 1500 طرح راهبردی استراتژیک در سطح کلان از مصادیق آن است.

وي در پايان صحبت هاي خود با توجه به اهتمام جدّی دولت تدبیر و امید و به تبع آن وزارت راه و شهرسازی در اجرای طرح های عمرانی سال جاری، از آن ها خواست براي اجراي سريع تر طرح آزادراه مراغه- هشترود، آزادسازی مسیر و خرید اراضی، نقشه های اجرایی پل ها و ابنیه های خاص از سوي مشاور طرح تهیه و ابلاغ شده و اعتبار و نقدینگی اين طرح به موقع تامین و تخصیص پيدا كند.

موسسه عاشورا از موسسات قدیمی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) است که در زمینه و گرایش های راه و باند، سدسازی، صنعت و معدن و خطوط انتقال سابقه اجرایی داشته و از سال 69 تاكنون حدود 120 طرح ملی و استانی را اجرا و تحویل داده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها