خبرهای داغ:
حجت الاسلام سید جواد بهشتی با طرح این سوال که " آیا ما در این زمان میتوانیم برای آینده روشن سهمی داشته باشیم؟ " پاسخ داد: امام صادق فرمود، آنگونه خود را تربیت کنید تا هر زمان که حضرت مهدی ظهور کرد در صف یاران حضرت قرار گیرید.
کد خبر: ۸۵۲۲۴۳۶
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سید جواد بهشتی، معاون وزیر آموزش پرورش و مشاور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در جمع مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان شیروان با طرح این سوال که " آینده چه خواهد شد؟آیا تاریک است یا روشن؟ " گفت: خداوند متعال در کتاب آسمانی قرآن به صراحت به این سوال پاسخ داده است.

بهشتی افزود: قرآن درباره چهار موضوع با انسان سخن گفته است،آینده،گذشته،دوای دردها و رابطه بین انسانها که هرکس قرآن بخواند و به مفهوم آن توجه کند در این چهار موضوع اطلاعات خوبی بدست خواهد آورد.

وی با بیان اینکه تاریخ گذشته سرشار از درس ها ، پیام ها و پندها برای شناخت آینده است افزود: برای مطلع شدن از آینده بشری یا باید به پیشگوها مراجعه کرد که قطعا علم آنها بگونه ایست اگر از آنها سوال شود 5000 سال آینده چه خواهد شد خواهند گفت "ما نمیتوانیم و نمیدانیم" و یا باید به پیشگویی های آسمانی که در کتب آسمانی آمده رجوع کنیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در تورات و انجیل از ظهور پیامبر اسلام سخن گفته شده بود که بسیاری از یهودیان به همین خاطر در حجاز سکنی گزیدند تا اورا ببینند و خداوند متعال در قرآن کریم به بندگان مومن و صالح وعده داده اداره کره زمین را به دست آنها بدهد،پس آینده جامعه بشری امیدوار کننده است.

حجت الاسلام بهشتی گفت: پیامبر اسلام فرمود " یکی از فرزندان من که هم نام،هم کنیه،هم کتاب با من است خواهد آمد و دنیا را که از ظلم و جور پرشده ،از عدل و داد پر خواهد کرد" .

وی با طرح این سوال که " آیا ما در این زمان میتوانیم برای آینده روشن سهمی داشته باشیم؟ " پاسخ داد : امام صادق فرمود ،آنگونه خود را تربیت کنید تا هر زمان که حضرت مهدی ظهور کرد در صف یاران حضرت قرار گیرید.

بهشتی عابد،عالم ،سالم ،مهربان  و عادل بودن را از ویژگی های یاران واقعی امام زمان برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها