تصمیم اخیر دولت خیلی دفعی و بدون هیچ نوع آمادگی دستگاه ها بوده است، در این کار نه تدبیر وجود دارد و نه امیدی برای فضای اقتصادی خلق می شود.
کد خبر: ۸۵۲۲۴۶۳
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

سید محمد بیاتیان نماینده مردم بیجار در مجلس و دبیر کمیسیون صنایع در گفت گو با خبرنگار بسیج با اشاره به افزایش قیمت حامل های انرژی از سوی دولت گفت: در هر مقطعی قرار بود چنین افزایش قیمت هایی صورت بگیرد پیش از آن بحث نظارت ها افزایش پیدا می کرد و برنامه ریزی می شد تا این افزایش قیمت کاملا دقیق اجرایی شود و کسی فضایی برای سوء استفاده پیدا نکند.

وی با اشاره به اینکه تصمیم اخیر دولت خیلی دفعی و بدون هیچ نوع آمادگی دستگاه ها بوده است افزود: در این کار نه تدبیر وجود دارد و نه امیدی برای فضای اقتصادی خلق می شود.

بیاتیان با اشاره به اینکه این نا به سامانی برای کشور بحران تولید می کند و ضررش برای مردم است خاطرنشان کرد: حداقل انتظار این بود که دولت قیمت سوخت حمل و نقل عمومی را افزایش ندهد.

دبیر کمیسیون صنایع با تاکید بر اینکه نباید با برخی اقدامات غلط سعی کرد توافق هسته ای با غرب را شیرین کرد گفت: با دست یابی به توافق هسته ای هم اقتصاد ایران همین مشکلات را خواهد داشت و اتفاق خاصی روی نمی دهد.

 

ارسال نظرات