خبرهای داغ:
همزمان با ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره)؛

نخستین گروه جهادی قرآنی عازم مناطق محروم می گردد

نخستین گروه جهادی قرآنی همزمان با ایام ارتحال حضرت امام خمینی علیه الرحمه عازم مناطق و روستاهای محروم شهرستان دزفول می گردد.
کد خبر: ۸۵۲۲۴۶۶
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر رحیم قربانی- مسئول سازمان قرآن و عترت سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ- که خود علاوه بر فعالیت های قرآنی، از دندانپزشکان پیشکسوت جهادگر نیز می باشد از اعزام جامعه قرآنی به اردوهای جهادی خبر داد.

قربانی با اشاره به راه اندازی گروه های جهادی قرآنی در کشور گفت: نخستین گروه جهادی قرآنی همزمان با ایام ارتحال حضرت امام خمینی علیه الرحمه عازم مناطق و روستاهای محروم شهرستان دزفول می گردد.

وی اهداف برگزاری اولین اردو را اینگونه برشمرد: ترویج فرهنگ ناب قرآنی در مناطق دورافتاده، پاسداشت مقام آسمانی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و ادای دین به ولی نعمتان انقلاب اسلامی از اهداف اصلی گروه جهادی قرآنی می باشد.

این مسئول جهادی ادامه داد: آموزش قرآن کریم در موضوعات مختلف روخوانی، روانخوانی و تجوید در سطوح و رده های سنی گوناگون؛ برگزاری محفل انس با قرآن کریم و مسابقات قرآنی ویژه نوجوانان و جوانان از جمله برنامه های این اردو می باشد.

وی به آثار و دستاوردهای اردوهای جهادی اشاره و خاطر نشان کرد: نفس حضور در مناطق محروم و خدمت رسانی بی منّت به مردم خونگرم و ولایت مدار روستایی یقینا روح و جان جهادگران را صیقل داده و موجب ارتقاء معنویت و پیشرفت های روحی جهادگران می گردد.

مسئول سازمان قرآن و عترت سپاه تهران بزرگ، کادر سازی را از دیگر دستاوردها خوانده و افزود: دور شدن از تجملات و اشرافی گری و ترویج ساده زیستی که از مصادیق سبک زندگی اسلامی است از جمله برکات حضور در مناطق محروم می باشد.

گفتنی است نخستین اردوی جهادی جامعه قرآنی با مشارکت جبهه جهادی متظران خورشید، 12 تا 15 خردادماه به منطقه احمد فداله شهرستان دزفول برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها