رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه گفت: مشکلات جانبازان شهرستان کهگیلویه به صورت مداوم پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۲۴۸۷
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

بهنام صمدی در چاروسا اظهار داشت: جانبازان برای تداوم انقلاب، سلامتی و تندرستی خود را فدا کردند و باعث افتخار و عزت نظام اسلامی شدند که باید جایگاه آنان در جامعه همواره حفظ شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: پاسداران نمونه‌های عینی غیرت، ایثار، دلاوری و پایمردی در طول 8 سال دفاع مقدس علیه استکبار جهانی بوده‌اند و این بازوان پرتوان ولایت فقیه با ایمان سترگ خود طلوع فجر را در پهنه این دیار اسلامی محقق کردند.

وی افزود: جانبازان با عشق به اسلام و رهبری و با تبعیت از فرامین امام راحل (ره) در مقابل هجمه دشمن جانانه ایستادند و امروز سند پرافتخار ایران اسلامی هستند.

صمدی با بیان اینکه اجر و قرب ایثارگری کمتر از شهادت نیست تصریح کرد: پایبندی به آرمان‌های شهدا و جانبازان و قدم گذاشتن در این مسیر باید در رأس امور قرار گیرد و ارج نهادن به این بزرگواران موجب رشد روزافزون فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه جانبازان، نماد و پرچم‌دار حقانیت و مقاومت در راه دین، مکتب اسلام و عترت پیامبر اعظم (ص) هستند، گفت: جانبازان نماد ایثار و از خودگذشتگی هستند چراکه با لبیک به ندای رهبر و مقتدای خود از هستی خویش گذشته و در برابر دشمن ایستادگی کردند.

صمدی با تاکید بر اینکه شناسایی مهمترین مشکلات جانبازان و ایثارگران و یافتن راهکارهایی مناسب برای رفع این مشکلات، باید در اولویت امور قرار گیرد، یادآور شد: پیگیری مشکلات جسمی، حرکتی و درمانی جانبازان، از مهمترین اقدامات صورت گرفته است.

ارسال نظرات