با حضور استاندار اردبیل

مراسم تودیع ومعارفه فرماندار خلخال / علی نظری شیخ احمد فرماندار خلخال شد

در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال، علی نظری شیخ احمدحکم فرمانداری گرفت.
کد خبر: ۸۵۲۲۴۸۸
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مراسم تودیع و معارفه فرماندار خلخال با حضور استاندار اردبیل و نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی ، معاون منابع انسانی استاندار اردبیل و جمعی از مدیران کل و روستای ادارات شهرستان خلخال انجام و علی نظری شیخ ا حمد سکاندار فرمانداری خلخال  شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری سخنران اول مراسم تودیع و معارفه فرماندار خلخال گفت: بهترین کار در پیشگاه خداوند عمل خالصانه و خدمت به بندگان اوست.

رشتبری گفت: کار خالصانه و باعلاقه منتج  به موفقیت خواهد شد و باید دانست که مردم اهل تشخیص و قضاوت هستند.

رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود استقرار فرماندار سابق خلخال در شهرستان را مایه دلگرمی مردم و دسترسی در پیگیری‌ امورات شهرستان عنوان کرد.

رشتبری با تقدیر از زحمات مهدی احمدی فرماندار سابق خلخال گفت: وقتی اقای احمدی فرماندار خلخال شد فرماندار همه بود و نه فرماندار گروهی یا حرب  یا دسته سیاسی مشخصی و مردم از عملکرد وی راضی بودند.

وی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری بر وحدت فرماندار و مسئولین ادارات تاکید کرد و گفت: الحمدالله در شهرستان خلخا ل وحدت وجود دارد.

رشبتری در بخش دیگری از سخنان خود به دیدگاه مردم خلخال در خصوص استان اردبیل اشاره کرد گفت: بعضا نگاه نامادری استان اردبیل به خلخال باعث شده تا این دیدگاه در شهرستان خلخال موج بزند که مسئولین استانی باید این رویه را با توسعه خدمات در شهرستان خلخال به مردم تصحیح نمایند.

در این مراسم جلیل جعفری بنه خلخال نیز از تغییر فرماندار را تصمیمی بی برنامه خواند و گفت: یکی از نمایندگان استان فرماندار خلخال را مطلوب برای شهرستان خود تشخیص داد و این تغییر در استان انجام شد.

نماینده مردم خلخال وکوثر درمجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس و تبریک ازاد سازی خرمشهر به مدیران و مسئولین استانی گفت: شهرستان خلخال دارای فرهنگ کهن و شهرستانی دانشمند پرور و بزرگ است که هنوز به آن جایگاه اصلی خوددست نیافته و عامل اصلی نرسیدن به این جایگاه توسعه نبود زیرساخت‌ها و عدم تامین آنها در شهرستان خلخال بوده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه های ارتباطی شهرستان خلخال گفت: امسال شاهد افتتاح راه خلخال فیروز خواهیم بود که استاندار تلاشگر استان نیز پیگیری خواهند کرد تا این راه در سریعترین زمان به افتتاح برسد و حمایت خواهند کرد.

جعفری راه خلخال کلور درام را راه اصلی برای استان دانست وگفت: در حال حاضر از این پروژه بزرگ فقط ساخت دو پل بزرگ بر روی رودخانه شاهرود چای و ترانشه برداری حدود 400 تا 500 متر مربع در یک منطقه کوهستانی باقی مانده است که با تزریق اعتبار 500 میلیون تومانی در هفته گذشته ساخت دومین پل شروع و اولین پل نیز تکمیل خواهد شد.

جعفری امسال سد بفراجرد بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار داشته و امسال هیچ مشکلی از لحاظ تامین اعتبار ندارد و به لحاظ اینکه دولت تدبیر و امید تصمیم گرفته از پروژه های که در سال 1394 به پایان می رسند حمایت کند تخصیص این پروژه صد در صد خواهد بود.

وی به راه خلخال هشجین درام و راه را برای توسعه هشجین مهم عنوان نمود و گفت: برای تکمیل این راه بیش از 220 میلیارد تومان نیاز است و در تلاش هستیم که جاده خلخال به پونل نیز یکی از جاده های اساسی شهرستان خلخال در زمینه گردشگری بوده و این جاده نیز برای تبدیل شدن به راه اصلی و استاندارد نیاز به 22 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

نماینده مرد م خلخال ضمن گله مندی از منابع طبیعی ، میراث فرهنگی و محیط زیست شهرستان خلخال و مرکز استان گفت: هر جا در شهرستان خلخال سرمایه گذاری برای ایجاد زیرساخت ها دعوت می شود با سنگ اندازی این نهادها متوجه می شود که یا زمین منابع طبیعی است یا عرصه زیست محیطی است و یا میراث فرهنگی است جلوی کار سد می شود و سرمایه گذار می رود.

وی حمایت دستگاه ها از سرمایه گذاران را خواستار شد و گفت: ما برای توسعه شهرستان به سرمایه گذاران نیاز داریم.

علی نظری شیخ احمد در دولت اصلاحات بخشدار مرکزی خلخال بوده و تحصیلات او به ترتیب لیسانس زمین شناسی، فوق لیسانس جامعه شناسی  و در حال حاضر دانشجوی دکترای اقتصاد و توسعه می باشد. که آخرین سمت وی معاون اداره کل صنعت ،‌معدن و تجارت استان اردبیل است.

 

 

ارسال نظرات