رسانه های بیگانه و شبکه های ماهواره، عامل جدایی انسان از اعتقادات

سخنران یادواره 5شهید روستای چاهگاه سادات از توابع شهرستان لردگان گفت: رسانه های بیگانه و شبکه های ماهواره ای، عاملی برای جدایی انسان از دین و اعتقادات و مذهب است.
کد خبر: ۸۵۲۲۵۱۱
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ این مراسم معنوی با حضور 230 نفر از اهالی روستا و خانواده های معظم شهدا و نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان در محل حسينيه امام حسن مجتبي علیه السلام برگزار و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شد.

حجت الاسلام محبی پور ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و تبریک روز پاسدار به پاسداران حریم ولایت از شهدای حماسه فتح خرمشهر و شهدای جنگ تحمیلی یاد کرد و گفت: از خداوند منان خواستاریم که ما را با شهدا محشور کند.

وی، با اشاره به جنگ رسانه ای دشمن در خصوص شبکه های اجتماعی از جمله ماهواره این رسانه را عامل جدایی استفاده کنندگان از این رسانه با آرمانهای دین اسلام دانست و افزود: عامل به تاخیر افتادن ظهور امام زمان کارهای ناپسند خودمان است.

محبی پور، رسانه های بیگانه و شبکه های ماهواره ای را عاملی برای جدایی انسان از دین و اعتقادات و مذهب دانست و مقابله با تهاجم فرهنگی را از ضروریات جامعه برشمرد.

وی، به اهمیت فضای مجازی اشاره کرد و به نقل از مقام معظم رهبری، گفت: اهمیت فضای مجازی کمتر از اهمیت خود انقلاب اسلامی نیست.

ارسال نظرات