دیدار با خانواده سردار شهید جمشید براتپور

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به همراه جمعی از مدیران این نمایندگی با خانواده سردار شهید جمشید براتپور دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۵۲۲۵۴۳
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز به همراه جمعی از مدیران قسمت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه استان با حضور در منزل خانواده سردار شهید جمشید براتپور، جانشین گردان امام سجاد علیه السلام تیپ آقا قمربنی هاشم علیه السلام دوران دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای هشت سال حماسه و ایثار را گرامیداشت.

سرافراز، در این دیدار، گفت: شهداء، قطعاً گلچین شده اند و جزء نیکان و ابرار بوده اند و واقعاً شهادت مقوله ای است که نصیب هرکسی می شود و زیارت خانواده شهیدان نیز توفیقی برای ماست که خدمت خانواده معزز شهیدان برسیم و زحمات شما را پاس بداریم.

وی، افزود: این شهید بزرگوار جزء مربیان ارزشمند بوده اند و شجاعت و برخورد بسیار خوبشان، زبانزد همه دوستان و رزمندگان و همسنگران ایشان می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، هدف از این دیدار را تکریم و تجلیل از صبر استقامت خانواده شهید دانست و تصریح کرد: حضور در منزل خانواده شهداء غنیمتی برای ما می باشد و ما از این دیدارها وقتی می بینیم شما پدران و مادران و خانواده شهداء چگونه بعد از سالیان دراز استقامت کرده و خم بر ابرو نیاورده اید، الگو و روحیه می گیریم.

حجت الاسلام سرافراز، افزود: دومین مطلب این است که ما بعنوان همسنگران بعدی شهدا که پا در جای پای آنها گذاشته ایم، با این دیدارها، اعلام می کنیم که ادامه دهنده راه شهیدان هستیم و در این راه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و فرمانده معزز کل قوا، در این مسیر نورانی که شهدا ترسیم کرده اند، ثابت قدم می مانیم.

وی، تأکید کرد: رسالت ما این است که نگذاریم خون شهدا پایمال شود.

در این دیدار با اهدای لوح از خانواده سردار شهید جمشید براتپور، تجلیل شد.

این شهید عزیز، جانشین گردان امام سجاد علیه السلام از تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام بود که در عملیات غرور آفرین والفجر 10 در منطقه شاخ شمیران بر اثر ضربه مستقیم تیر به فیض عظیم شهادت رسید.

ارسال نظرات