با حضور جمعی از مسئولان؛

جشن روز پاسدار در سپاه ناحیه طارم برگزار شد

جشن روز پاسدار به مناسبت میلاد امام حسین(ع) در سپاه ناحیه طارم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۲۶۳۶
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه طارم درمراسم جشن پاسدار ضمن تبریک این روز مقدس به پاسداران حریم ولایت گفت:

خدا راشاکر باشید که پاسدارانقلاب شدید این همه شغل وجود داشت همیشه باید شکرگزار نعمتهای خدا باشید بنابراین شغل پاسداری از نظام و انقلاب شغلی بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام مرادخانی با اشاره به بیان مقام معظم رهبری در مشهد مقدس که به چهار محور (امربه معروف و نهی ازمنکر ، نماز ، زکات ) تأکیدفرمودند افزود: کسی که به نماز ش اهمیت می دهد برای کارهای دیگر هم ارزش قائل می باشد بنابراین سبک زندگی اسلامی را باید الگو قراردهیم

وی با توجه به اینکه پیامبراسلام فرموده است هر سخنی که در آن امر به معروف و نهی از منکر نباشد برای دنیا و آخرت مضر است افزود: پیامبر گرامی اسلام نماز اول وقت را از نیکی به پدر و مادر واجب تر دانسته اند.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه طارم با اشاره به سبک زندگی اسلامی خطاب به خواهران گفت: منزل محل نزول آرامش است بنابراین مردی که با سختیهای روزگار جنگیده باید درخانه آرامش داشته باشد قناعت پیشه کنید تا زندگی هایتان شیرین ترشود.

مولودی خوانی مداح اهل بیت ، ترسیم نقاشی توسط فرزندان پاسداران و اهداء جوایز به پاسدارانی که به افزایش جمعیت کمک کرده اند از دیگر برنامه های این جشن بود

ارسال نظرات