بمناسبت سالروزآزادسازی خرمشهر مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی ، انتظامی ، ادارات و بسیجیان شهرستان طارم درمحل سپاه ناحیه طارم برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۲۲۶۳۷
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، امام جمعه شهرستان طارم در مراسم صبحگاه مشترک با تبریک ماه پربرکت شعبان ، سالروزآزادسازی خرمشهرراگرامیداشت و افزود:درماه خردادحوادث چشمگیر و بیشماری رخ داده که آزادسازی خرمشهر یکی از این اتفاقات است که حتی دشمنان اسلام راهم حیرت زده کرد

صادقی پور با بیان اینکه در زمان پیامبراسلام هم دو گروه بنامهای مجاهدین و فرصت طلب ها وجودداشتند افزود:مجاهدین گروهی بودند که گوش بفرمان رهبر و امامشان بودنداما گروه دیگر فرصت طلبها بودند که دشمن هم کاری با آنها نداشت بلکه حواس دشمن همیشه به مجاهدین بود.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام (ره) با آوردن اسلام حکومتی و سیاسی دشمنان را متوجه ساخت که آنهاهم بایداز کجا ضربه بخورند افزود: بعد از آن دشمنان اسلام بدترین ناهنجاریها ، قانون شکنی ها را علیه اسلام و انقلاب اجرا کردند.

امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه دفاع مقدس یک جنگ تمام عیار ملت ایران با دشمنان اسلام بود افزود: این ملت بفرمان حضرت امام (ره) تودهنی محکمی به دشمنان اسلام زدند که یکی از این تودهنی ها عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهرقهرمان بودکه دشمنان هم شگفت زده شده حاضر به قبول این واقعه نبودند.

صادقی پور در ادامه با گرامیداشت اعیاد شعبانیه تصریح کرد: مجاهدین ما در طول هشت سال دفاع مقدس بسیجیان کم سن و سالی بودندکه درس از سیدالشهدا و حضرت العباس (ع) گرفتند که سالروز تولد این بزرگواران را گرامی میداریم
ارسال نظرات