اکبر عبداللهی گفت : خدمات تخصصی دندانپزشکی در درمانگاه الزهرا(س) کرج به بسیجیان ، نیروهای مسلح،جانبازان و عموم مردم ارائه می شود که تمامی مواد و تجهیزاتی که استفاده می شود از تولیدات داخلی و ایرانی می باشد.
کد خبر: ۸۵۲۲۶۸۰
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی در درمانگاه الزهرا(س) کرج/ تمامی تجهیزات و مواد از تولیدات داخلی و ایرانی می باشد


به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، خبرنگار بسیج  به منظور پیگیری و اطلاع رسانی وضعیت فعلی درمانگاه دندانپزشکی الزهرا(س) کرج مصاحبه ای با آقای اکبر عبداللهی ، مدیر موسسه تامین درمان بسیجیان استان البرز ترتیب داده است که در ادامه می توانید متن کامل این مصاحبه را مشاهده نمایید.

ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی در درمانگاه الزهرا(س) کرج/ تمامی تجهیزات و مواد از تولیدات داخلی و ایرانی می باشد

آقای عبداللهی لطفا خودتان رو معرفی کنید و بفرمایید در حال حاضر سمت شما در درمانگاه دندانپزشکی الزهرا(س) چیست؟

ضمن عرض سلام و ادب خدمت شما و تمامی شهروندان استان البرز، اکبر عبداللهی هستم مدیر موسسه تامین درمان بسیجیان استان البرز که درمانگاه دندانپزشکی الزهرا (س) زیر نظر این موسسه به ارایه خدمات دندانپزشکی به شهروندان این استان می پردازد.

این درمانگاه در چه سالی تاسیس شده است؟

درمانگاه الزهرا(س) در سال 93 تاسیس و شروع به فعالیت کرد که در این مدت کلیه خدمات تخصصی دندانپزشکی از جمله جراحی لثه،دهان، فک و صورت، ارتودنسی،پروتزهای دندانی، اطفال،ایمپلنت، درمان ریشه ،ترمیمی ،زیبایی و جرم گیری ارائه می شود .

چه خدماتی برای بسیجیان، نیروهای مسلح و جانبازان ارائه می شود؟

خدمات درمانگاه علاوه بر بسیجیان ،نیروهای مسلح و جانبازان برای عموم مردم نیز ارائه می شود که از این رو تعرفه ای از سوی سازمان نیروهای مسلح تعریف شده است و طبق این تعرفه بسیجیان فعال به میزان 30درصد و بسیجیان عادی به میزان 20درصد از تخفیف درمانی برخوردار می شوند که خدمات دندانپزشکی برای جانبازان نیروهای مسلح و خانواده هایشان به صورت رایگان صورت می گیرد.

درمانشگاه دندانپزشکی الزهرا(س) از لحاظ امکانات و تجهیزات در حال حاضر در چه سطحی قرار دارد؟

این درمانگاه از اولین و بزرگترین مجموعه دندانپزشکی در سطح کرج به شمار می رود و به این موضوع می بالیم که تحت لوای بسیج انجام شده است و همچنین معتقدیم که اولین ها و بهترین ها باید برای بسیج باشد.

تمامی تجهیزاتی که در این درمانگاه وجود دارد از تولیدات داخلی و ایرانی می باشد و در مواقعی که تولید مواد مشابه در داخل کشور وجود نداشته باشد از بهترین مواد پزشکی موجود در بازار استفاده می کنیم .

تجهیزاتی که در این درمانگاه استفاده می شود مورد تایید پزشکان می باشد به طوری که اذعان دارند این تجهیزات را حتی در مطب های خصوصی خود نیز نداشته اند.

آیا این میزان پرسنل و تجهیزات پاسخگوی نیازهای درمانی شهروندان کرجی است؟

قطعاً شهر کرح با توجه به حجم بالای جمعیتی که دارد به عنوان یک کلانشهر مطرح است ولی متاسفانه بسترها و زیر ساخت های لازم درمانی را تا به حال به خود ندیده است و این در حالی است که مراجعه کننده متقاضی خدمات درمانی بیشتر ولی تجهیزات و امکانات درمانی کمتر می باشد و اگر به سرانه های درمانی نیز نگاهی بیندازیم می بینیم این استان نیز نسبت به استان هایی همچون قم و تبریز از سرانه درمانی پایین برخوردار است.

در حال حاضر با توجه به اینکه با وجود 16یونیتی که در درمانگاه است،می توانیم پاسخگوی درمان شهروندان استان باشیم ولی این میزان در آینده جوابگوی نیازهای درمانی آن ها نخواهد بود که از این رو در سال جاری 8یونیت دیگر نیز به تجهیزات این درمانگاه افزوده خواهد شد.

در حال حاضر به چه بیمه هایی طرف قرار داد هستید؟

در حال حاضر با بیمه های دانا،بانک مهر و سازمان نیروهای مسلح قرارداد داریم.

نوبت دهی خانم ها و آقایان به چه صورت است؟

نوبت دهی در دو شیفت صبح و عصر صورت می گیرد که صبح ها از ساعت 8 الی 13:30 و عصر ها از ساعت 15 الی 20 فعال می باشد.

گفتنی است سیستم خدمات رسانی انطباقی نیز فعال است به این صورت که بیماران خانم توسط پزشک خانم و بیماران آقا توسط پزشک آقا ویزیت  و درمان می شوند.

ممنون از زمانی که برای ما گذاشتید
خواهش می کنم و امیدوارم بتوانیم گام های موثرتر دیگری در جهت ارائه خدمات درمانی به شهروندان البرزی برداریم.

اين درمانگاه در چهار راه هفت‌تير، خيابان طالقاني جنوبي، کوچه لاله3، پلاک 49 کلينيک دندان‌پزشکي الزهرا(س) مستقر است
ارسال نظرات