نماینده ولی فقیه در سازمان اردویی،راهیان نور بسیج در گفتگو با کوله بار:

حضور میلیونی در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) نشانه زنده بودن راه امام خمینی(ره) است

نماینده ولی فقیه در سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری گفت: حضور میلیونی همه ساله مردم در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) نشانه توجه مردم جهان به تفکر و خط مشق امام راحل و بیعت با جانشین ایشان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) است.
کد خبر: ۸۵۲۲۷۷۳
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
حجت السلام حسینی دیباجی در گفتگو با خبرنگار سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، با اشاره به عظمت برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: مراسم سالگرد امام خمینی(ع) را نمی توان  فقط  به عنوان یک مراسم سالگرد نگاه کرد بلکه باید امام را نماد و سنبل تلاش بدانیم و این قضیه را هیچ گاه فراموش نکنیم.
 
وی تاکید کرد:مهمترین دلیلی که امروز نام جمهوری اسلامی ایران در دنیا مطرح شده است به برکت امام خمینی (ره) است.
 
نماینده ولی فقیه در سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری تصریح کرد: امام راحل به ما روح آزادگی و خود باوری را در سایه اسلام ناب محمدی تعلیم داد تا امروز در مقابل هیچ ابر قدرتی در جهان سر فرود نیاوریم.
 
وی ادامه داد: بعد از رحلت امام بزرگوار، بعضی از کوتاه فکران سعی کردند که امام را به تاریخ بسپارند و گفتند که امام امروز در جامعه جایگاهی ندارد اما به عینه دیدند که راه  امام و خط او  زنده است و همچنان ادامه دارد.
 
حجت السلام حسینی دیباجی در خصوص نقش قرارگاه شهید فهمیده در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: ساماندهی کاروان ها از نقاط مختلف کشور ، سهولت در اعزام و اسکان زائران، ایجاد نظم و هماهنگی و اسقرار آنها در حرم مطهر ازجمله برنامه های این قرارگاه است.
 
انتهای پیام/د
ارسال نظرات