مسئول اردویی سپاه ساری در گفتگوی اختصاصی با کوله بار مازندران:
مسئول اردویی سپاه ساری گفت: بیش از 3000نفر از مردم ولایتمدار ساری به مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۵۲۲۷۸۱
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
سرگرد ابراهیم انگاشته در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،، در خصوص مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت:مطلب نوشتن درباره ی شخصیت امام خمینی(ره) بسیار سخت است،ایشان از معجزه ی معاصر به شمار می آیند.
 
 
 
انگاشته گفت : حضرت امام خمینی(ره)جهان را تکان داده و خوف و وحشت بر دل مستکبران جهان انداخته است.راه امام جز حاکمیت مردم، استقرار احکام الهی، آیات قرآن مجید و سنت پیامبر و اهل بیت(س)چیز دیگری نبود.
 
این مقام مسئول افزود: امام(ره)از روز اول تا روز آخر همواره می گفت : "اگر در داخل متّحد باشید،از هیچ کس نمی هراسید و به همه ی مسلمانان عالم گفت : اگر متحد باشید و دست به دست هم دهید هیچ قدرتی توان مقابله با شما را نخواهد داشت.
 
 
 
وی  عنوان  داشت: امام خمینی (ره) گفتمان خود را از ابتدای حکومت دینی ، مردم سالاری قرار داد و اعلام نمود: در کنار رای مردم در پی استقرار حکومت دینی هستیم و اولین عالم فقیه و اندیشمند بزرگی بود که مسئله سازش را حکم الهی با رای و خواست مردم بیان و تشریح کردند.
 
 
 
انگاشته در پایان خاطر نشان کرد: با همکاری فرمانداری ساری، بخشدار بخش مرکزی، دهیاران،فرماندهان حوزه های مقاومت و پایگاه ها ان شاالله امسال بیش از 3000نفر از مردم ولایت مدار ساری را به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) اعزام خواهیم نمود.
 
انتهای پیام/ب
ارسال نظرات