دبیر اجرایی ستاد سالگرد ارتحال امام(ره) استان بوشهر بیان کرد:در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)9700 نفر عاشق ولایت به تجدید میثاق با پیر خمین می روند.
کد خبر: ۸۵۲۲۷۸۳
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج ، دبیر اجرایی ستاد سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) استان بوشهر در جلسه ای که به مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی (ره)برگزار شد،اظهار داشت:12 خرداد، 9 هزار 700 زائر از اقشار مختلف استان بوشهر توسط 195 دستگاه اتوبوس به  تهران اعزام می‌شوند و در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) شرکت می‌کنند.
 
سرهنگ درویشی اضافه کرد:برای اعزام زائران به مرقد مطهر امام راحل از استان بوشهر کمیته‌های اعزام زائران، پشتیبانی‌، تبلیغات و امور فرهنگی‌، امنیتی انتظامی در اعزام کاروان زائران امام راحل فعالیت می‌کنند.
 
وی درباره اقدامات انجام گرفته در سپاه استان در این مراسم بزرگ و معنوی افزود: در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تمامی اقدامات لازم برای اعزام زائران به مراسم ارتحال تدارک دیده شده و تمامی حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت در زمینه اعزام از آمادگی لازم برخوردار هستند.
 
درویشی به کارهای فرهنگی انجام گرفته در این کاروان‌ها گفت:کاروان‌های اعزامی از استان بوشهر از حرم‌های حضرت معصومه(س) و احمد بن‌ موسی(ع) شاهچراغ و مسجد مقدس جمکران نیز زیارت می‌کنند و  آحاد مردم در بین این کاروان ها حضور دارند.
 
این مقام مسئول در پایان یادآور شد: مردم ولایت مدار و عزادار بوشهر در روز 14 خرداد  مراسم سینه‌زنی سنتی، دمام‌زنی و عزاداری سنتی در مراسم سالگرد ارتحال امام در تهران برگزار می کنند و عصر همان روز  به استان خود بر می گردند.
 
انتهای پیام/ق
ارسال نظرات