خبرهای داغ:
مبارزان مقاومت اسلامی لبنان در عملیات ویژه ای با استفاده از پهپاد، گروهی از تروریست‌ها را که قصد عملیات تروریستی در منطقه عرسال را داشتند، به هلاکت رساندند.
کد خبر: ۸۵۲۲۸۳۶
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از شبکه العالم، مبارزان مقاومت، گروهی از تروریست‌های تکفیری جبهه النصره را با یک فروند پهپاد رصد کردند که قصد داشتند در ناحیه نحله در منطقه عرسال لبنان دست به عملیاتی تروریستی بزنند.

مبارزان مقاومت این گروه را هدف قرار داده و همه آنها را به هلاکت رسانده و خودرو و اتاق عملیاتشان را منهدم کردند.

این پهپاد حرکت عناصر مسلح در منطقه الکساردات در جنوب عرسال را رصد کرد و آنها را قبل از عزیمت به ناحیه نحله هدف قرار داد.

درگیری‌هایی نیز بعد از این عملیات بین نیروهای مقاومت و تکفیری ها درگرفت. در این درگیری، همه تکفیری ها کشته شدند.

از زمان آغاز عملیات رزمندگان حزب الله و نیروهای ارتش سوریه برای پاکسازی منطقه قلمون، شهر مرزی عرسال بیش از پیش در اظهارات رهبران مقاومت لبنان مطرح می شود. این شهر که در شرق لبنان واقع است و ساکنین آن عمدتا سنی مذهب هستند از زمان آغاز بحران سوریه نقش مهمی در تامین تسلیحات، نیروی انسانی و سایر کمک‌ها برای تروریست ها در آن کشور داشته است.

پس از آزادسازی شهر استراتژیک قصیر توسط نیروهای مقاومت، عده‌ای از تروریست ها موفق شدند به دامنه‌های عرسال فرار و  پایگاه‌هایی در اطراف این شهر برای خود ایجاد کنند. این افراد هر از چند گاهی نیروهای ارتش لبنان و ساکنین محلی را هدف حملات خود قرار دادند و حتی عده ای از نظامیان این کشور را ربودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها