معاون پشتیبانی سپاه استان زنجان خبر داد

برگزاری نخستین یادواره شهدای سرداران شهید تدارکات و پشتیبانی زنجان

معاون پشتیبانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از برگزاری نخستین یادواره شهدای سرداران و 85 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۲۸۹۱
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱

حسن اوصانلو اظهار داشت: سپاه انصارالمهدی(عج) در طول سال برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های مختلف برگزار می‌کند.

وی از برگزاری نخستین یادواره شهدای سرداران و 85 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خبر داد و بیان داشت: این یادواره ساعت 10 صبح روز شنبه نهم خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

معاون پشتیبانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان محل برگزاری این یادواره را سالن اجتماعات جهاد کشاورزی زنجان اعلام کرد و افزود: این یادواره با سخنرانی سردار داود غیاثی‌راد معاون فرهنگی هیئت رزمندگان غرب و شمال غرب کشور برگزار می‌شود.

وی اجرای برنامه توسط ولیِ‌الله کلامی و اجرای سرود درباره شهدا را از دیگر برنامه‌های این یادواره اعلام کرد.

اوصانلو ادامه داد: این یادواره با حضور خانواده شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و جمعی از بازنشستگان و ایثارگران استان برگزار می‌شود.

وی به اهداف برگزاری یادواره شهدای سرداران و 85 شهید تدارکات سپاه استان اشاره کرد و متذکر شد: این یادواره با هدف انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز منتقل می‌شود.

معاون پشتیبانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه نسل جوان امروز جانفشانی و ازخودگذشتگی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را ندیده‌اند، گفت: برگزاری این یادواره‌ها نسل جوان را اقدامات رزمندگان اسلام آشنا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بعد از پایان این مراسم یادمان تدارکات و پشتیبانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان افتتاح می‌شود، گفت: این یادمان در محل اتوبان 22 بهمن نرسیده به جنگلبانی معاونت آماد و پشتیبانی سپاه افتتاح می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار