خبرهای داغ:
آمریکا زمانی که دید ارتشش دیگر توان جنگیدن ندارد اول به اراذل و اوباش روی آورد و زمانی که اراذل و اوباش چندین برابر او را رسوا کردند دست به دامن تکفیری‌ها شد.
کد خبر: ۸۵۲۲۹۵۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار نقدی عصر امروز‌ ‌در حاشیه همایش ایثار و مقاومت در جمع خبرنگاران با تأکید براینکه دوران ذلت‌بار برای ملت ما دیگر تمام شده است، اظهار داشت: دوران ستم‌شاهی، دوران بی‌سوادی و غارت و فقر و فلاکت برای مردم ما بود اما امروز ما به عزت و سربلندی رسیدیم که این عزت و سربلندی ثمره ایستادگی مردم است.

رئیس بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایستادگی ثمرات خود را نشان داده است، تأکید کرد: پس باید ما در تمام مراحل ایستادگی کنیم زیرا راه عبور از مشکلات از مسیر مقاومت و ایستادگی و جهاد درون‌زا می‌گذرد.

وی با اشاره به صنایع مشکل‌دار بیان کرد: امروز از یکی از شهرک‌های صنعتی مشهد بازدید کرده و مشکلات را از نزدیک مشاهده کردم و تأکید می‌کنم گره‌ها به دست خود مردم باز می‌شود زیرا مشکل ما مشکل تحریم نیست. پس باید همت کنیم و در این مسیر از شهدا درس بگیریم.

سردار نقدی در ارتباط با بازرسی از مراکز هسته‌ای متذکر شد: اگر بازدیدها جزو قوانین بین‌المللی باشد یک مسئله است اما اگر فراتر از قوانین بین‌المللی انجام شود در شأن ملت ما نیست.

رئیس بسیج مستضعفین با بیان اینکه قدرت نظامی آمریکا فلج شده است، تصریح کرد: امروز هیچ سربازی حاضر نمی‌شود زیر پرچم آمریکا قربانی شود.

وی در ارتباط با جنگ‌های نیابتی عنوان کرد:‌ آمریکا زمانی که دید ارتشش دیگر توان جنگیدن ندارد اول به اراذل و اوباش روی آورد و زمانی که اراذل و اوباش چندین برابر او را رسوا کردند دست به دامن تکفیری‌ها شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها