خبرهای داغ:
به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر نشست بصیرتی در پایگاه امام رضا(ع) از توابع حوزه خاتم الانبیا(ص) برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۳۱۴۱
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، مربی حلقه های صالحین پایگاه امام رضا(ع) ضمن تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر و اعیاد شعبانیه گفت: آزاد سازی خرمشهر برگرفته از نهضت عاشورای ابااعبدالله (ع) بود و از فداکاری های بسیجیان و پاسداران غیور در آزاد سازی خرمشهر نام برد .

****                    

نشست هئیت منتظران موعود در روستای زیدر شیروان برگزار شد

به مناسبت سالروز میلاد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد (ع) هیئت منتظران موعود در روستای زیدر از توابع حوزه شهید بهشتی برگزار شد.

 

حجت الاسلام معلم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در جمع بسیجیان گفت : در عصر غیبت باید طوری عمل کنیم که فضا برای ظهور امام زمان (عج) فراهم شود و این امر با در پیشگرفتن سیره پیامبر (ص)، ائمه اطهار (ع) و عمل به کلام وحی میسر می شود.

****

نشست منتظران موعود در پایگاه امال شهدای شیروان برگزار شد

به مناسبت اعیاد شعبانیه پایگاه مقاومت بسیج امال شهدا از توابع حوزه فاطمه الزهرا نشست بصیرتی با حضور بسیجیان برگزار کرد.

 

مربی حلقه های صالحین پایگاه در جمع خواهران بسیجی ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) به ویژگی های یک منتظر واقعی امام زمان (ع) اشاره کرد.

وی علم، عدل، شجاعت و عبادت را از جمله ویژگی های یک منتظر امام زمان برشمرد.

****

همایش کوهپیمایی در روستای خانلق شیروان برگزار شد

به مناسبت اعیاد شعبانیه و هفته پاسدار پایگاه مقاومت روستای خانلق از توابع حوزه سیدالشهدا همایش کوهپیمایی با حضور بسیجیان برگزار شد.

فرمانده پایگاه شهید فیاض بخش خانلق در جمع بسیجیان گفت : کوه مظهر استقامت و ایستادگی است و این برنامه برای تقویت روحیه ایستادگی و استقامت بسیجیان اجرا گردیده است و این برنامه با خواندن زیارت عاشورا و برپایی حلقه های صالحین برفرازکوه به پایان رسید.

****

 

حلقه های معرفتی صالحین در اداره زندان شیروان برگزار شد

مربی حلقه های صالحین در جمع بسیجیان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز آزادسازی خرمشهر رشادت های رزمندگان در جبهه های جنگ را برگرفته از نهضت عاشورا دانست.

 

به مناسبت اعیاد شعبانیه پایگاه بسیج اداره زندان نشست بصیرتی با حضور بسیجیان برگزارکرد.

در ادامه با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری این نشست پایان یافت.

****

 

هئیت منتظران موعود در پایگاه شهید بهشتی شیروان برگزار شد

به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر پایگاه شهید بهشتی از توابع حوزه حضرت رسول(ص) نشست هئیت منتظران موعود برگزار شد.

 

مربی حلقه های صالحین پایگاه شهید بهشتی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: بنا به فرموده حضرت امام خمینی (ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد و از صبر، استقامت و فداکاری بسیجیان، پاسداران و مردم خرمشهر یاد کرد.

****

سرگروه های صالحین پرچمداران هدایت اند

خانم صبوری مربی حلقه های صالحین حوزه مقاومت امال ائمه (س) در نشست با سرگروه های حلقه های صالحین حوزه در مورد اهمیت تفکر و تعقل برای سرگره های صالحین اشاره داشت و در این رابطه گفت : یک لحظه تفکر برابر با هفتاد سال عبادت است.

وی با اشاره به اهمیت هدایت و راهنمایی جوانان در جامعه گفت : سرگروه های صالحین پرچمداران هدایت اند.

****

امر به معروف و نهی از منکر هدف اصلی حلقه های صالحین است

خانم اسکندری فرمانده حوزه مقاومت حضرت خدیجه (س) در سرکشی از حلقه های صالحین پایگاه قائم روستای امیرآباد ضمن تبریک فرارسیدن ماه شعبان از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان هدف اصلی حلقه های صالحین نامبرد.

 

وی اعزام کاروانهای ارتحال امام(ره)، جمع آوری جهیزیه برای نوعروسان و نشست های بصیرتی را از اولویت های کاری سال جدید نام برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها