خبرهای داغ:
مراسم تودیع و معارفه با حضور روحانیون شهرستان ،بسیجیان و نیروهای پایور ناحیه و گردان دهم امام حسین(ع) ونیروهای انتظامی و معاون فرمانداری شهرستان گرمه در محل سالن اندیشه اداره ارشاد گرمه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۳۱۴۸
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده ناحیه گرمه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خیرمقدم ،عظمت سپاه را بخاطر حضور روحانیون دانست.

حجة‌الاسلام والمسلمین احمدی خرم نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در این مراسم گفت: هر چیزی که انسان را از عبادت و بندگی دور کند نقطه ضعف انسان است و شیطان نیز از همان راه برای گمراه کردن بشر استفاده خواهد کرد.

وی اظهار داشت: کسانی که نماز را سبک می‌شمارند و دل‌بسته مال دنیا هستند زودتر اسیر شیطان خواهند شد و شیطان نیز تا هلاکت آنان پیش خواهد رفت.

حجه الاسلام احمدی خرم افزود: انسان در هر شرایطی بخواهد بنده خوب خداوند باشد بی‌شک خدا نیز او را یاری خواهد کرد.

همچنین در این مراسم حجة‌الاسلام والمسلمین سجادی مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان گرمه، برنامه‌ریزی برای ارتقاء روحیه شایستگی پاسداری، برگزاری کلاس‌های قرآنی مطلوب، برگزاری نشست‌های بصیرتی و تلاش در جهت تقویت حلقه‌های صالحین را ازجمله اولویت‌های کاری خود عنوان داشت.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات حجة‌الاسلام ولمسلمین اصغری، حجة‌الاسلام والمسلمین حبیب سجادی به‌عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان گرمه معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها