عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با بسیج:

با اشتباهات استراتژیکی دستاورد های نظام را از بین نبریم

امروز حفظ اقتدار و عظمت نظام ایران اسلامی در دنیا از هر مسئله ای مهم تر است.
کد خبر: ۸۵۲۳۱۸۹
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

غلام محمد زارعی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: توجه به وصایا و فرامین امام خمینی (ره) و امروز عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری می تواند مسیر درست را پیش پای همه مسئولین قرار دهد.

زارعی افزود: امام خمینی (ره) در حوزه مسائل سیاست خارجی با توجه به تاریخ استکبار و صهیونیست همواره بر محکوم کردن حکومتهای طاغوتی تأکید داشتند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز رهبر معظم انقلاب با اشراف کامل بر اوضاع منطقه و مسائل جهانی همواره در بیانات خود بر پای بندی به اصول و ارزش های والای انقلاب اسلامی عنایت دارند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطر نشان کرد: اگر مسئولین سیاست خارجی به این فرامین عمل کنند جای نگرانی نخواهد بود و بهترین نسخه و دستورالعمل توجه به این وصایا و فرمایشات است.

زارعی تأکید کرد: نباید با اشتباهات استراتژیکی دستاوردهایی را که نظام با استقامت و پایداری مردم به دست آورده است از بین ببریم.

نماینده مردم کهگیلویه و بویر احمد در خاتمه اظهار داشت: امروز حفظ اقتدار و عظمت نظام ایران اسلامی در دنیا از هر مسئله ای مهم تر است و اگر بخواهیم در رسیدن به این هدف از اشتباهات در امان بمانیم راه معقول و درست آن عمل به وصایای امام راحل و فرمایشات رهبر معظم انقلاب خواهد بود.


ارسال نظرات