تجلیل از پاسداران جوان و سربازان نمونه سپاه ناحیه عشایری

همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان، از پاسدار نمونه و سربازان برگزیده جوان سپاه ناحیه عشایری استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.
کد خبر: ۸۵۲۳۱۹۳
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز ملی جوان، از پاسدار نمونه سید علی اکبر احمدی و رحمت الله میرزایی و محمدرضا جهاندیده بعنوان سربازان نمونه به علت حسن انجام وظایف و اجرای مطلوب ماموریت های محوله تجلیل شد.

گفتنی است: فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان چهارمحال و بختیاری در آئین اعطای هدایای جوانان برتر این ناحیه، ضمن آرزوی توفیق برای آحاد جوانان جامعه اسلامی، حضرت علی اکبر علیه السلام را بهترین الگو و اسوه برای جوانان برشمرد.

سرهنگ دوم پاسدار اکبر رئیسی، افزود: جوانان در بهترین موقعیت زمانی از عمر خود قرار دارند و بهترین نقش را در جامعه می توانند ایفا کنند.

وی، ادامه داد: دشمنان نیز توطئه های خود را با نشانه روی این سرمایه های بزرگ جامعه اسلامی، هماهنگ کرده اند و همواره در صدد ضربه زدن به این قشر قدرتمند و باتوان ما هستند.

رئیسی، با تأکید بر لزوم هوشیاری جوانان در برابر نقشه های شوم استکبار جهانی، هدف اول جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را این عزیزان دانست و گفت: مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در گرو تقویت مبانی اعتقادی است.

ارسال نظرات