فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام:

انکار برکات خون شهداء، فاصله گرفتن از آرمان هاست

سردار فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام و مسئول نمایندگی ولی فقیه در این یگان با حضور در منزل خانواده شهدای دفاع مقدس، از اسوه های ایثار و حماسه تجلیل کردند.
کد خبر: ۸۵۲۳۲۲۹
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده تیپ 44 قمر بنی هاشم علیه السلام و حجت الاسلام سید ولی الله موسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در این یگان، در دو گروه جداگانه از خانواده شهیدان؛ غلامرضا طادی، الله کرم مرادی، سالار انصاری، ناصر شاهرخی و محمد علی اعتدال پور سرکشی کردند.

سردار اکبری در این دیدارها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: از اینکه هر از چند گاهی توفیق زیارت خانواده شهدا نصیبمان می شود همیشه خدا را شکر کرده و میکنم زیرا اگر نبود خون های پاک این شهدا که در سایه رهنمود های امام راحل برای نظام جمهوری اسلامی برکت آفرین شدند، معلوم نبود با مسیری که کشور ما در زمان طاغوت طی می نمود امروز ما در چه موقعیت دشواری قرار داشتیم.

فرمانده تیپ قمر بنی هاشم علیه السلام ، افزود: اگر کسی امروز پیشرفت های علمی، نظامی ، اقتصادی و اقتدار منطقه ای جمهوری اسلامی را مدیون نثار خون های پاک شهدا نداند از آرمان های امام راحل و شهدا فاصله گرفته و نباید او را خودی دانست.

سید ولی الله موسوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان رزم سپاه استان، نیز با گرامی داشت یاد وخاطره شهدا، به وظیفه مهم نسل جدید انقلاب در ادامه راه شهدا برای مواجهه با استکبار جهانی وجهالت مدرن مجهز به دانش اشاره کرد.

وی، افزود: جوانان امروز میهن اسلامی باید همانند شهدای هشت سال دفاع مقدس آماده مقابله با توطئه های دشمنان داخلی و خارجی باشند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

گفتنی است: خانواده معظم شهدا نیز به بیان شاخصه ها و خاطراتی از فرزندان شهیدشان پرداختند.


ارسال نظرات