نتایج اولین مرحله از جودوی انتخابی تیم ملی نیروهای مسلح برای اعزام به بازی های المپیک سیزم مشخص شد.
کد خبر: ۸۵۲۳۳۰۰
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، علیرضا حسین زاده دبیر هیئت جودوی نیروهای مسلح گفت: اولین مرحله انتخابی جودوی انتخابی نیروهای مسلح برای اعزام به بازی های المپیک سیزم پنج شنبه گذشته در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.

وی افزود:در این مسابقات یک روزه 104 جودوکار از تیم های ارتش، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج حضور داشتند و در 7 وزن با هم به رقابت پرداختند که در پایان 35 جودکار برتر به اردوی تیم ملی جودوی نیروهای مسلح برای اعزام به بازی های المپیک سیزم که مهر ماه در کره جنوبی برگزار می شود دعوت شدند.

حسین زاده با اعلام نفرات برتر و دعوت شده به اردوی تیم ملی اظهار داشت: در وزن 60 کیلوگرم، محمدرضا صدیقی از بسیج، محمد رشنونژاد از نیروی انتظامی، حمید حیدری، میثم آقا ملایی و مصطفی الیاسی هر سه از ارتش به تیم ملی دعوت شدند.

دبیر هیئت جودوی نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: جعفر مولایی پورو امیر حسین اقوامی از ارتش، قدیر مهنانی و قربان شوقی از نیروی انتظامی و فرشید قاسمی از ارتش نفرات برتر وزن 66 کیلوگرم هستند.

وی در ادامه با اشاره به نفرات برتر وزن 73 کیلوگرم ادامه داد: علی رحمانی از نیروی انتظامی، میلاد جدی و نعمت سالاری از ارتش، میثم صارمی از سپاه و حسین شفیعی از ارتش  جودوکاران برتر در این وزن بودند که به تیم ملی دعوت شده اند.

حسین زاده تاکید کرد: در وزن منهای 81 کیلوگرم هم محمد ملک محمدی و رضا دیوسالار از ارتش، مهدی برزگر از نیروی انتظامی، محمد سعادتی و سعید حسینی از ارتش پس از پایان این مسابقات با کسب عناوین برتر اول تا پنجم به اردوی تیم ملی جودوی نیروهای مسلح فراخوانده شده اند.

مربی تیم ملی جودوی نیروهای مسلح افزود: در وزن مهنای 90 کیلوگرم هم مجتبی زمانی مقدم، سعید عیوضی و مصطفی ثانی هر سه از ارتش، علی محمدی از سپاه و احسان منجزی از نیروی انتظامی نفرات برتر بودند و در وزن منهای 100 کیلوگرم هم مجتبی نیک بین و محمد جواد قهستانی از ارتش، مسعود خراباد از نیروی انتظامی، وحید کرمنج از ارتش و رضا عبدی از نیروی انتظامی نفرات برتر دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

وی اظهار کرد: در نهایت در وزن مثبت 100 کیلوگرم نیز شایان نصیرپور از ارتش، محمدرضا خیرالله زاده از نیروی انتظامی، مسلم بسحاق از سپاه و سعید قاسمی از ارتش جزو جودوکاران برتر این وزن قرار گرفتند و به اردوی تیم ملی جودوی نیروهای مسلح دعوت شدند.

حسین زاده در پایان با اشاره به دومین مرحله انتخابی تیم ملی جودوی نیروهای مسلح برای اعزام به المپیک سیزم گفت: دومین مرحله از انتخابی تیم ملی هم روز سه شنبه 12 خرداد و به صورت درون اردویی برگزار می شود و تعداد 35 نفر برای اردوی بعدی کاهش پیدا خواهد کرد تا به ترکیب نهایی برسیم. 

ارسال نظرات