خبرهای داغ:
در گرامیداشت اعیاد ماه شعبان سالن ورزشی پایگاه قمر بنی هاشم(ع) حوزه بسیج شهری روستایی نجف اشرف افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۲۳۳۱۱
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت اعیاد ماه شعبان سالن ورزشی پایگاه قمر بنی هاشم (ع) روستای دیزج افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این سالن ورزشی که مسئولین محلی و مردم و بسیجیان حضور داشتند، سالن ورزشی پایگاه قمربنی هاشم(ع) روستای دیزج مزین به نام شهدای این روستا توسط یکی از پدران شهدا افتتاح شد.

فرمانده پایگاه بسیج قمربنی هاشم دیزج در مراسم افتتاح این سالن ورزشی گفت: این سالن که با کمک های سپاه و همت اهالی روستا به بهره برداری رسیده در جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان این روستا به فعالیت خواهد پرداخت.

محمد لطفی افزود: با توجه به نیاز روستا به مکانی برای ورزش و گذراندن اوقات فراعت جوانان و نوجوانان این ورزشگاه به همت مسئولین روستا و سپاه شاهرود راه اندازی و امیدواریم تا منشا خیرات بسیاری برای روستا شود.

فرمانده حوزه بسیج نجف اشرف با تاکید بر اهمیت ورزش و تاکیدات اسلام و روایات معصومین عنوان کرد: رویکرد بسیج ایجاد محیط سالم برای پرورش استعدادهای نوجوانان و جوانان ایران اسلامی است و ایجاد محیطهای ورزشی در این راستا قرار دارد.

ابراهیم اعظمی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا با ایجاد چنین محیط های سالم و ارزشی در جهت پرکردن اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان خود تلاش کنیم و توطئه های دشمنان را در جنگ نرم ناکام بگذاریم.

وی بیان کرد: دشمن می خواهد نسل ما تنبل و تن پرور باشد و توجهی به سلامت و ورزش نکند تا بتواند از این راه جلوی رشد و بالندگی او را در همه زمینه ها سد کند و ما باید هوشیار باشیم و نگذاریم این اتفاق بیفتد و بسیج در این زمینه مسئولیت بیشتری دارد و تلاش می کنیم به اهداف خود در جهت رشد و بالندگی نظام و ملت بزرگ ایران اسلامی دست یابیم.

خاطر نشان می شود روستای دیزج در شش کیلومتری شاهرود واقع است و با توجه به جمعیت و پتانسیلی که دارد نیاز به چنین سالن ورزشی در آن احساس شده و به همت بسیج و سپاه و مردم و مسئولین محلی این امر محقق شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها