بازدید مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان از حوزه بسیج نجف اشرف شاهرود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با حضور در حوزه بسیج نجف اشرف از نزدیک با عملکرد این حوزه آشنا شد.
کد خبر: ۸۵۲۳۳۱۳
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان از حوزه بسیج شهر روستایی نجف اشرف رودیان سرکشی بعمل آورد.

حجت الاسلام و المسلمین شکری با حضور در حوزه نجف اشرف ضمن آشنایی با شورای حوزه از نزدیک فعالیت های این حوزه را بررسی نمودند.

وی در این بازدید با بیان این مطلب که افراد بسیجی نباید در جریانات و احزاب سیاسی شرکت نمایند بلکه می بایست بصیرت لازم را داشته باشند افزود: مهمترین عاملی که باعث پیشرفت کشور و و خشنودی امام زمان(عج) می باشد پیروی از ولایت فقیه است.

شکری با تاکید بر بصیرت افزایی در بین بسیجیان بیان کرد: باید بصیرت افزایی در جامعه و به خصوص بسیجیان را در اولویت کاری خود قرار دهیم چرا که دشمهن تلاش می کند این بصیرت را از جامعه ما بگیرد.

وی با بیان اینکه موئلفه بسیجی از دیدگاه رهبر انقلاب مسئولیت پذیری و بصیرت است عنوان کرد: رهبر انقلاب فرد بسیجی را شخصی عنوان می کند که نسبت به خود و جامعه مسئولیت پذیری الهی و انسانی دارد و دارای بصیرت در همه ابعاد است که می تواند جامعه را هدایت نماید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با تاکید بر هوشیاری و مراقبت از توطئه های دشمنان گفت: بسیج باید به درستی نقشه های دشمنان را رصد و جامعه را آگاه نماید و باید دانست که حفظ هوشیاری و بصیرت لازمه حفظ و پیشرفت کشور در خطرات مختلف است.

در این بازدید فرمانده حوزه و مسئول عقیدتی نظارت حوزه گزارشی از برنامه های انجام شده و در پیش رو در جهت بصیرت افزایی و بالابردن معرفت و بینش بسیجیان در سطح حوزه و پایگاه ها ارائه کردند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار