خبرهای داغ:
فرمانده حوزه نجف اشرف شاهرود گفت: امروز معروفات و منکرات گسترده شده است و باید ما تلاش کنیم به خصوص در منکرات عوامل مهم را شناسایی،آسیب شناسی و ارائه راه حل دهیم و این بسیار مهم است.
کد خبر: ۸۵۲۳۳۱۴
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، ابراهیم اعظمی در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر حوزه بسیج شهری روستایی بسیج نجف اشرف با حضور اعضا شورا و موثرین شهر رودیان در اتاق جلسات این حوزه برگزار شد، در سخنانی با اشاره به اهمیت امربه معروف و نهی از منکر و شناسایی مصادیق معروف و منکر در جامعه اظهار کرد: باید تلاش کنیم مصادیق رایج معروف و منکر را شناسایی نماییم و سپس در بسط و گسترش معروف در جامعه و جلوگیری از اشاعه منکر تلاش نماییم.

وی افزود: امروز معروفات و منکرات گسترده شده است و باید ما تلاش کنیم به خصوص در منکرات عوامل مهم را شناسایی،آسیب شناسی و ارائه راه حل دهیم و این بسیار مهم است.

فرمانده حوزه نجف اشرف شاهرود با اشاره به ابزار رسانه ای دشمنان و حضور منکرات بسیاری در این بحث گفت: باید جامعه را در این خصوص روشنگری کرده و تلاش کنیم تا آسیب های اجتماعی ماهواره و فضای مجازی و منکرات ترویج شده در آن برای جامعه دقیق تشریح و روشنگری شود.

علی بنی صفار مدیر امر به معروف و نهی از منکر حوزه نجف اشرف نیز در این جلسه با بیان آسیب های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی افزود: برگزاری این جلسه با هدف برگزاری نشست های روشنگری و آشنایی عموم مردم و کاربران شبکه های اجتماعی در خصوص فضای مجازی و آسیب های اجتماعی این شبکه ها برگزار گردید.

در این جلسه مقرر شد از پایگاه ابوذر غفاری به خاطر تلاش بی شائبه در خصوص پاکسازی روستاههای علی آباد و صالح آباد از ماهواره تقدیر و تشکر بعمل آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها