خبرهای داغ:
بازدید رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان سمنان از حلقه صالحین مدرسه بلال در سمنان، برگزاری جلسه توجیهی مسئولان فرهنگی پایگاه های بسیج در حوزه حضرت خدیجه(س) سمنان و برپایی ایستگاه صلواتی در منطقه خیرآباد برخی از اخبار کوتاه شهرستان سمنان است.
کد خبر: ۸۵۲۳۳۶۶
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مجتبی سالک بیدختی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان سمنان در دیداری صمیمی از حلقه صالحین مدرسه بلال سمنان بازدید و با مشاهده روند فعالیت های حلقه صاحین این مدرسه پیشنهادات و انتقاداتی در راستای بهبودی و ارتقا کیفیت آن بیان کرد.

جلسه توجیهی مسئولان فرهنگی پایگاه های بسیج در حوزه حضرت خدیجه(س) سمنان

بر اساس این گزارش، زهرا مشعشع در جمع مسئولان فرهنگی پایگاه های مقاومت اظهار کرد: بسیجیان باید به دنبا شناخت وظایف خود و سپس عمل به آن ها اشند؛ اگر هر بسیجی وظیفه خود را بشناسد جامعه ای عاری از هر گونه مشکلات اخلاقی،رفتاری و حتی اقتصادی خواهیم داشت.

مسئول فرهنگی حوزه حضرت خدیجه(س) اظهارکرد: در برنامه های هفتگی پایگاه ها باید مباحث را به سمت آموزش مبارزه با جنگ نرم پیش برده و بسیجیان را بیشتر با سیره شهدا آشنا کنیم.

زهرا مشعشع خاطرنشان کرد: باید شهدای شاخص سال 94 و سبک زندگی آن ها به بسیجیان معرفی و آن ها را به الگو برداری از شهدا دعوت کنیم.

وی افزود: یکی از دغدغه های امروز،استفاده فرزندان و همچنین والدین از شبکه های اجتماعی است؛ این شبکه مضراتی بیش از فواید خود به همراه دارند که افراد را به خود معتاد می کنند و به مرور زمان روند طبیعی زندگی روزمره را مختل می سازند.

به مناسبت اعیاد شعبانیه پایگاه سیدالشهدا(ع) سمنان ایستگاه صلواتی برگزار کرد

حوزه مقاومت بقیة الله(عج) سمنان به همت پایگاه سیدالشهدا(ع) ایستگاه صلواتی در منطقه خیرآباد سمنان برگزار کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها