دو شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی کردستان آرام می‌گیرند

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان از تشییع و تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد و گفت: مراسم وداع با این شهدا روز یکشنبه 10 خرداد انجام می شود.
کد خبر: ۸۵۲۳۴۰۷
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، دانشگاه علوم پزشکی کردستان روز یکشنبه 10 خرداد ، میزبان دو کبوتر خونین بال، دو شهید گمنام و دو اسطوره ایمان و مقاومت است که پس از سال‌ها به میهن اسلامی بازگشته و سرانجام روز یکشنبه در این دانشگاه آرام خواهند گرفت تا جوانان عزیز میهن ما در این دانشگاه از شمع وجود و حضور پر نور آنان بهره وافی را ببرند.


محمدپناه درباره جزئیات این مراسم گفت: صبح روز یکشنبه پیکر شهدای گمنام در ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان واقع در خیایان جام جم استقرار یافته و دانشجویان بسیجی در کنار پیکر پاک و مطهر این دو شهید عزیز با قرائت زیارت عاشورا با آنان وداع خواهند کرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان افزود : ساعت 9 صبح روز یکشنبه, پیکر مطهر این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس از ابتدای بلوار شهدای نیروی انتظامی به سمت دانشگاه علوم پزشکی کردستان بر دستان دانشجویان و مردم ولایتمدار استان کردستان تشیع می شود و پیکر این دو شهید والا مقام در دانشگاه علوم پزشکی کردستان تدفین خواهد شد.

گفتنی است دانشگاه علوم پزشکی کردستان دومین دانشگاه استان کردستان است که معطر به عطر حضور شهدای گمنام می شود و پیش از این دانشگاه کردستان در سال 91 میزبان دو شهدی گمنام دوران دفاع مقدس بود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار