نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در آیین افتتاح ساختمان شعبه شهرکرد، گفت: ضریب نفوذ بیمه در ایران، یک چهارم نسبت جهانی است.
کد خبر: ۸۵۲۳۴۰۸
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ دکتر بیژن صادق، نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، روز گذشته در آیین افتتاح ساختمان بیمه دانا شعبه شهرکرد با اشاره به شرایط اقتصادی کشور افزود: متاسفانه صنعت بیمه نیز متاثر از شرایط اقتصادی کشور است و آمار نشان می‌دهد که ضریب نفوذ بیمه در کشور از استانداردهای جهانی پایینتر است.

وی،‌افزود: در بیمه عمر ضعف شدیدی دیده می شود و از کل صنعت بیمه، 25درصد سهم بیمه عمر در کشور است، در حالی که در کشورهای همسایه مانند پاکستان و هندوستان، ضریب نفوذ بیمه عمر، بیشتر از کشور ما می باشد.

صادق ، تصریح کرد: با تبلیغات و فرهنگ سازی مناسب و انگیزه های اصلاحی در بیمه ها می توان، تحولی عظیم در صنعت بیمه بوجود آورد.

سرپرست بیمه دانای منطقه 4 کشور نیز در این نشست، گفت: ضریب نفوذ بیمه در کشورهای پیشرفته 6 و سه دهم درصد است؛ درصورتی که این عدد در ایران، یک و 73صدم درصد می باشد، یعنی یک چهارم نسبت جهانی است.

رامین رحمانی سامان، افزود: در برخی از آمارها نشان داده شده که حق سرانه سالانه به ازای هر بیمه گذار در جهان 652دلار است؛ در حالی که در ایران، 84 دلار می باشد و این عدد مساوی است با یک هشتم سهمیه جهانی.

وی، با اشاره به اینکه اخلاق محوری، سرلوحه خدمتگزاران در بیمه است، گفت: تکریم، تجمیع، تسریع در ارایه خدمات به مشتریان، شعار سال بیمه ایران است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، بیمه دانا از سال 73 در استان چهارمحال و بختیاری مشغول به فعالیت است که اکنون پس از 20 سال، ساختمان این شعبه با 20نفر نیرو، در زمینی با زیبنای معال 500متر مربع در سه طبقه با هزینه بالغ بر 26میلیارد ریال نوسازی و تجهیز شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

بیمه دانا، 33 نمایندگی فعال در استان چهارمحال و بختیاری دارد.

ارسال نظرات