فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري از كشف و توقيف 5 محموله ميوه قاچاق به ارزش 6 ميليارد در محور مواصلاتي لردگان – بروجن خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۳۴۱۳
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ ‌سردار "نور علي ياري" با اعلام اين خبر گفت: ماموران پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از فعاليت اعضاي باند قاچاق ميوه خارجي در استان چهارمحال و بختياري مطلع و پس از شناسايي آنان، فعاليت قاچاقچيان را زير نظر قرار دادند.

سردار "ياري" ادامه داد، ماموران پليس آگاهي استان پس از شناسايي اين باند ، پنج محموله بار ميوه از نوع پرتقال،گلابي و ليمو ترش، كه قاچاقچيان قصد داشتند از طريق محور مواصلاتي استان به استان هاي مركزي كشور انتقال دهند را متوقف کنند.

فرماندهي انتظامي استان چهارمحال و بختياري، تصریح کرد: در اين راستا 45هزار كيلو ميوه خارجي كه به صورت قاچاق وارد كشور شده بود به ارزش 6 ميليارد ريال كشف و در اين رابطه 5 نفر دستگير شدند،

وی، ادامه داد: برخورد با اخلالگران عرصه اقتصاد و مقابله با قاچاقچيان به صورت مستمر در دستور كار پليس استان قرار دارد و از شهروندان خواست، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعا با شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

ارسال نظرات