خبرهای داغ:
امام‌جمعه موقت گرمه با تأکید بر اینکه خطوط قرمز مذاکرات توسط مقام معظم رهبری مشخص شده است، افزود: اینکه ما چشم و امید داشته باشیم از سوی دشمن مشکلاتمان حل شود تفکری بچگانه‌ای است چرا که دشمن به فکر نابودی نظام است.
کد خبر: ۸۵۲۳۴۴۲
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجه ‌الاسلام والمسلمین رمضانی امام‌جمعه موقت گرمه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: یکی از ارکان اصلی نماز جمعه دعوت مردم به رعایت تقوای الهی است.

وی تقوا را ترمز گناه دانست و افزود: تقوا سلاحی در دست مؤمنین است و دشمنان اسلام به دنبال کنار گذاشتن این سلاح  هستند و تأکید امامان جمعه بر رعایت تقوای الهی نیز مصلح بودن مؤمنین با سلاح تقوا در برابر دشمنان است.

حجة‌الاسلام والمسلمین رمضانی در ادامه ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) اضافه کرد: حضرت سیدالشهدا(ع) از علی‌اکبر(ع) به‌عنوان آینه‌ی تمام نمای پیامبر یاد کرده است و امروز جوانان ما باید خلق و منش حضرت علی‌اکبر (ع) را الگوی خود در زندگی قرار دهند.

وی در ادامه با اشاره به رحلت امام خمینی (ره) اظهار داشت: حرکت عظیم امام راحل باعث زنده کردن عنصری به نام دین در دنیا شد و مردم شریف ما با حضور بیش 12 میلیون نفری در تشییع‌جنازه  تاریخی ایشان که در دنیا نظیر نداشت و همچنین با پشتیبانی از ولایت‌فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی وفاداری خود به نظام را ثابت کرده‌اند.

وی همچنین با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)خط قرمزها را در مذاکرات هسته مشخص کرده است افزود: اینکه ما چشم و امید داشته باشیم از سوی دشمن مشکلاتمان حل شود تفکری بچگانه‌ای است چراکه دشمن به فکر نابودی نظام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها