خبرهای داغ:
دبير ستاد بزرگداشت ارتحال امام خميني(ره) در استان سمنان خبر داد؛
دبير ستاد بزرگداشت ارتحال امام خميني(ره) در استان سمنان از اجراي بيش از 60 عنوان برنامه سالگرد ارتحال امام خميني(ره)‌در استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۳۴۸۳
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، اسحاق هراسانيان در نشست خبري ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال ملكوتي حضرت امام خميني(ره) كه با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات در سالن جلسات سپاه استان سمنان برگزار شد، با اشاره به اجراي برنامه‏هايي كه هر ساله از روز سيزدهم تا 15 خردادماه ويژه ارتحال امام خميني(ره)‌برگزار مي‌شود،اظهار داشت: كميته‌هاي امنيتي و انتظامي،‌تداركات و پشتيباني، اعزام، فرهنگي، اطلاع‌رساني،‌ گم‌شدگان و ترافيك از جمله كميته‌هاي سازماندهي شده جهت اجراي برنامه‌هاي بزرگداشت ارتحال به صورت استاني و برنامه‌هاي خاصي كه در مكان حرم مطهر برگزار خواهد شد، تشكيل شده‌ است.

وي با اشاره به اعزام هشت هزار نفري از زائران حرم مطهر امام خميني(ره) از سراسر استان سمنان گفت: كار ثبت نام عموم مردم حائز شرايط از سنين 13 تا 60 سال در پايگاه‌ها، حسينيه‌ها و تكايا به پايان رسيده‌ است و بر اساس هماهنگي‌هاي صورت گرفته اعزام كاروان‌ها به صورت اتوبوسي انجام خواهد شد.

دبير ستاد بزرگداشت ارتحال امام خميني(ره) در استان سمنان با اشاره به برنامه‌هاي ويژه در شهرستان‌ها كه در ايام ارتحال برگزار خواهد شد، بيان كرد: بيش از 60 عنوان برنامه متنوع اجرايي در دستور كار است كه در سراسر استان برگزار خواهد شد.


هراسانيان در پايان با ابراز گلايه‌مندي از برخي دستگاه‌هاي اجرايي استان در پشتيباني اين ستاد گفت: انتظار و توقع اين است كه تمامي مسئولان پاي كار باشند؛ چرا كه عزت و عظمت و اقتدار امروز ملت ايران مرهون زحمات و تلاش‌هاي بي‌دريغ و بي‌شائبه امام راحل است؛ بنابراين نبايد مسئولان امر نبايد در اين خصوص بي‌توجه باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها