مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه در گفتگو با کوله بار خبر داد:

دوچرخه سواران کرمانشاهی تا مرقد امام خمینی(ره) رکاب می زنند

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: 13 هزار نفر از مردم ولایتمدار استان کرمانشاه برای شرکت در مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) عازم حرم مطهر ایشان می شوند.
کد خبر: ۸۵۲۳۴۹۶
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
علی یوسفی راد در گفتگو با خبرنگار سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، با تأکید بر ضرورت برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم ارتحال حضرت امام (ره) اظهار داشت: بنیانگذار و رهبر انقلاب اسلامی گنجینه ای گرانبها برای ملت ایران وتمامی ملت های آزاده است که توانست پیام اسلام را در سراسر دنیا صادرکند.
 
وی تصریح کرد: باید تمام تلاش را بکار گیریم تا زائران عزیز با آسایش و اطمینان کامل در این مراسم شرکت نمایند.
 
سرهنگ یوسفی راد در مورد برنامه های اعزام گفت: هماهنگی های لازم با دستگاههای مرتبط صورت گرفته است و مدیران کاروان ها آموزش های لازم را دیده اند و به یاری خداوند 13 هزار نفر از استان کرمانشاه به مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام(ره) اعزام خواهند شد.
 
این مسئول همچنین از اعزام کاروان دوچرخه سواری استان کرمانشاه به حرم مطهر امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: این کاروان که از قشر فرهنگیان استان هستند دهم خرداد برای عرض ارادت به دستاوردهای انقلاب اسلامی و بویژه گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل مسیر کرمانشاه تا مرقد مطهر را رکاب می زنند.
 
وی در پایان عنوان داشت: امام خمینی(ره) کشور ایران  را از ذلت به عزت رساند و در جان و قلب تک تک ملت قرار دارد و امروز وظیفه ما است که راه این امام و رهبر بزرگوار را با پیروی از ولایت ادامه دهیم.
 
انتهای پیام/ق
ارسال نظرات
آخرین اخبار