جلسه قرارگاه شهید فهمیده به منظور بررسی و برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در مقر این قرارگاه در حرم مطهرامام خمینی(ره) برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۳۴۹۸
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،، جلسه قرارگاه شهید فهمیده با حضور سردار فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، سردار کاظمینی فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران و مسئول قرارگاه شهید فهمیده، سردار یعقوب سلیمانی رئیس سازمان اردویی راهیان نور بسیج، سردار ذوالقدر جانشين قرارگاه شهيد فهميده٬ اعضای کمیته های این قرارگاه و مسئولان لشکری و کشوری در سالن جلسات قرارگاه شهیدفهمیده مستقر در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.
 
بنابراین گزارش، این جلسه به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص اجرای مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) برگزار شد که مسئولان جلسه ایده ها و برنامه های خود جهت هر چه باشکوه برگزار شدن این مراسم را شرح دادند.
 
گفتنی است، قرارگاه شهید فهمیده مسئولیت هماهنگی دستگاه های اجرایی را بر عهده دارد که قبل و بعد از برگزاری مراسم خدماتی همچون ایمنی، تأمین، اسکان، بهداشت، اورژانس و آبرسانی را با کمک ادارات و سازمان های مستقر در تهران ارائه می کند.
 
سردار ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در حاشیه جلسه هماهنگی قرارگاه شهید فهمیده گفت: پیش بینی می شود امسال یک میلیون و 500 هزار زائر از سراسر کشور در مراسم بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) شرکت کنند.
 
وی افزود: به همین منظور قرارگاه شهید فهمیده از اسفندماه 92 با رویکرد خدمات دهی و پشتیبانی، سازماندهی، اسکان و انتقال زائرین حرم مطهر تشکیل شد.
 
سردار ذوالقدر در خصوص نوع خدمات رسانی به زائرین گفت: قرارگاه شهید فهمیده مسئولیت هماهنگی دستگاه های اجرایی را بر عهده دارد که قبل و بعد از برگزاری مراسم خدماتی همچون ایمنی، تأمین، اسکان، بهداشت، اورژانس و آبرسانی را با کمک ادارات و سازمان های مستقر در تهران ارائه می کند.
 
جانشین فرمانده سپاه تهران با اشاره به شرکت کاروان های مختلف مردمی از سراسر کشور خاطر نشان کرد: علاوه بر شرکت بیش از یک میلیون زائر از استانهای مختلف کشور، کاروانهای خودجوش و علاقمند به شرکت در این مراسم از کشورهای خارجی نیز به حرم مطهر مشرف خواهند شد که در این قرارگاه پذیرای آنها هستیم.
 
به گزارش کوله بار، مراسم رحلت امام خمینی(ره)، به رسم چندین ساله با حضور زائران و عاشقان امام خمینی(ره)، صبح روز پنجشنبه در حرم مطهر برگزار می شود.

 
انتهای پیام/ق
ارسال نظرات