روابط عمومی ۲۸ دستگاه اجرایی استان زنجان تجلیل شد

دبیر نخستین جشنواره انتخاب امیدبخش ترین دستگاه های اجرایی استان زنجان گفت: پس از داوری آثار ارسالی به این جشنواره، از روابط عمومی ۲۸ دستگاه اجرایی تجلیل می شود.
کد خبر: ۸۵۲۳۶۱۳
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳

نوید کمالی در مراسم تجلیل از برترین های روابط عمومی زنجان اظهار کرد: اگر روابط عمومی ها به سه مولفه اخبار خوب، مفی و امیدبخش عمل و به مردم عرضه کند می توانند بسیار موثر باشند.

وی با تاکید بر فضای همدلی بین مدیران دستگاه های اجرایی استان زنجان، افزود: روابط عمومی ها در تقویت هم افزایی اجتماعی نقش مهمی ایفا می کند.

این مقام مسئول کرامت بخشی اصحاب رسانه را از اهداف این جشنواه عنوان کرد و گفت: اگر مدیران تفکر امیدبخش داشته باشند، روابط عمومی های توانمند را وارد عمل می کنند.

به گفته کمالی، بسیح رسانه رسالت خود را هم افزای بین اصحاب رسانه و بهکارگری توانمندی آنان در رسیدن به آرمان های انقلاب اسلامی می داند.

وی با اشاره به اینکه با تعیین شعار سال طرح این جشنواره مصوب و با استقبال استانداری زنجان مواجه شد، ادامه داد: نشان داد همدلی و همزبانی در بین مسئولان استان زنجان وجود دارد و باید این فرهنگ در دیگر استان ها نیز نهادینه شود.

کمالی با اشاره به اینکه 76 دستگاه به فراخوان بسیج رسانه لبیک گفت، افزود: این جشنواره در تلاش برای به کارگیری توانمندی دستگاه ها برای تقویت همدلی در استان است.

وی به محورهای جشنواره اشاره کرد و افزود: ارتباطات سازمانی، ارتباطات رسانه ای، اقتصاد مقاومتی، تحقیق، پژوهش و نوآوری، ارتباطات مردمی از این محورهاست.

کمالی ادامه داد: در سه حوزه در قالب دستگاه امیدبخش ، روابط عمومی امید بخش، 28 دستگاه اجرایی انتخاب شد که از این افراد تقدیر می شود.

به گفته دبیر جشنواره امیدبخش ترین دستگاه اجرایی استان زنجان در استان زنجان 200 نفر از خبرنگاران در بسیج رسانه عضو هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار