معاون منابع انسانی و پشتیبانی استانداری زنجان گفت: یکی از مشکلاتی که روابط عمومی ها با آن مواجه هستند، نگرش منفی و سطحی نگری است.
کد خبر: ۸۵۲۳۶۱۹
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، عادل علیپور در نخستین جشنواره انتخاب امیدبخش ترین دستگاه های اجرای استان زنجان اظهار کرد: روابط عمومی ها در راستای تحقق برنامه های دستگاه های مربوطه و تنویر افکار عمومی تلاش می کنند.

وی با اشاره به اقتدار ایران در8 سال دفاع مقدس کشور به برکت رزمندگانی که در عرصه های روابط عمومی و فرهنگی فعالیت می کردند، ادامه داد: آنان در دفاع از کشور جانفشانی کدند.

این مقام مسئول به شکل گیری روابط عمومی در سال 1897 در اسناد راه آهن ایالت متحده آمریکا اشاره کرد و گفت: روابط عمومی در ایران در سال 1327 برای اولین بار در وزارت نفت روابط عمومی شکل گرفت.

علیپور از روابط عمومی به عنوان یک حلقه مفقوده یاد کرد و افزود: در سال های اخیر اهمیت زیادی به روابط عمومی و جایگاه آن مداده شده است.

عاون نیروی انسانی و پشتیبانی با تاکید بر نقش روابط عمومی در مشورت مدیران با آنان اشاره کرد و افزود: اگر به طور منطق به اهمیت روابط عمومی بپردازیم این است که پل ارتباطی بین رئوسای دستگاه ها و مخاطبین ایجاد شود.

به گفته علیپوربرقراری ارتباط بین سیستم و دستگاه با مخاطبان بیرون سازمان از دیگر نقش های روابط عمومی است.

این مقام مسئول امانت داری را از دیگر ویژگی های روابط عمومی عنوان کرد و افزود: اعتماد سازی در بین دستگاه های اجرایی و مخاطبین از دیگر ویژگی هاست.

علیپور به برنامه ریزی برای جبران مافات و بسترسازی در دستگاه های اجرای به لحاظ سیستم های دیجیتالی اشاره کرد و افزود: باید ارتباط منطقی در استفاده این تجهیزات را داشته باشیم.

وی با اشاره به فرماندهی واحد برای روابط عمومی خاطرنشان کرد: ساختار روابط عمومی ها سطحی بوده و وجود نگرش منفی و سطحی به روابط عمومی از دیگر مشکلات روابط عمومی هاست.

این مقام مسئول به وظایف روابط عمومی اشاره کرد و گفت: اطلاع رسانی، تبلیغ و تجهیز و افکارسنجی از مهمترین ان وظایف است.

به گفته معاون منابع انسانی و پشتیبانی استانداری زنجان، برای ارتباط با مردم در کنار اطلاع مردم از نقاط قوت، باید نقاط ضعف دستگاه نیز به مردم اطلاع رسانی شود.

ارسال نظرات