رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: بمباران رسانه‌ای از دلایل بروز اختلافات است.
کد خبر: ۸۵۲۳۶۲۰
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ مسعود بصیری در نخستین جشنواره امیدبخش‌ترین روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان زنجان با تاکید بر جایگاه ویژه نظام جمهوری اسلامی در بین دیگر ملل از جمله مسلمانان اظهار داشت: ما اغلب به‌دلیل قرار گرفتن در درون این نعمت از جایگاه آن واقف نیستیم.
وی به برنامه دشمن برای دائمی‌کردن درگیری و نزاع در منطقه خاورمیانه تاکید و اضافه کرد: این برنامه دشمن از 20 سال پیش تدوین شده و اجرای آن در دستور جدی قرار گرفته کما اینکه این برنامه برای عربستان هم در دستور کار قرار گرفته است.
رئیس سازمان بسیج رسانه شعار سال جاری موجب ایجاد احساس خوشایند برشمرد و افزود: این احساس خوشایند وقتی عیان‌تر می‌شود که مشکلات دیگر کشورها را به‌دلیل عدم وجود یک رهبر اتمام‌کننده عیان می‌شود.
وی با مضموم دانستن دو قطبی کردن جامعه و فعالان سیاسی در کشور تاکید کرد: برخی از افراد، کاسب دو قطبی شدن جامعه هستند.
بصیری افزود: همه کسانی که در راستای تامین منافع نظام حرکت کرده و با موفقیت کشور و نظام در عرصه‌های داخلی و خارجی خرسند شوند بسیجی و از نیروهای داخل نظام هستند.
وی با اذعان به برتر بودن در حوزه برخورداری از منابع ادامه داد: باید به مردم هشدار داده شود که امان از روزی که این منابع از جمله قرار گرفتن در سایه نظام جمهوری اسلامی از دست برود.
رئیس سازمان بسیج رسانه رساندن پیام عزت و سرافرازی ملت ایران را رسالت رسانه‌ها دانست و ابراز امیدواری کرد، رسانه‌ها در عمل به این تکلیف موفق باشند.
وی با اشاره به تجربه خود در سفرهای انجام شده به دیگر کشورها از جمله کشورهای مسلمان ادامه داد: آنچه در این سفرها تجربه شده است پیام سرافرازی ملت ایران است.
بصیری به تجربه گفت‌وگوهای خود با برخی گروه‌های افراطی اشاره کرد و گفت: خیلی از این افراد فریب‌خورده هستند که این مسئله بیانگر موفقیت عملکرد رسانه‌ای گروه‌های افراطی است.
وی دلیل بسیاری از اختلافات موجود در کشور قبیله‌گرایی عنوان کرد و افزود: این قبیله‌گرایی همان نکته‌‌ای است که پیامبر برای مقابله با آن مبعوث شده است.
رئیس سازمان بسیج رسانه بمباران رسانه‌ای از دلایل بروز اختلافات برشمرد و ادامه داد: باید مراقبت شود که تاثیرگذاری رسانه‌های مورد ارزیابی قرار گیرد
ارسال نظرات