خبرهای داغ:

سرکشی مسئول تعلیم و تربیت سپاه استان از نظام صالحین سپاه شاهرود

مسئول تعلیم و تربیت سپاه استان سمنان و هیئت همراه با حضور در سپاه شاهرود از برنامه های نظام صالحین حوزه های مقاومت و پایگاه های نمونه شهرستان شاهرود بازدید کردند.
کد خبر: ۸۵۲۳۶۳۶
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام حمیدی نژاد و هیئت همراه با حضور در سپاه شاهرود از برنامه های نظام صالحین حوزه های مقاومت و پایگاه های نمونه شهرستان شاهرود بازدید کردند.

مدیر تربیت و آموزش سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در بازدید از حوزه های مقاومت بسیج مساجد و محلات و روستایی و اقشار از نزدیک از روند اجرای دستورالعمل های نظام صالحین و برنامه های کمی و کیفی حلقه های صالحین آشنا شد.

وی در این دیدارها خواستار کیفی سازی حلقه ها و ارتباط مستمر با مربیان و سرگروههای صالحین توسط حوزه های مقاومت شد.

در این سرکشی ها فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها و مسئولین تعلیم و تربیت گزارشی از روند اجرایی برنامه های صالحین حوزه تحت فعالیت خود ارائه نمودند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شاهرود در حاشیه این بازدیدها در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اهداف این برنامه گفت: مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان سمنان برای آشنایی با روند اجرایی نظام صالحین در حوزه های مقاومت بسیج مساجد و محلات و اقشار سپاه شاهرود این بازدید را انجام داده اند.

سیدرضا مرتضوی افزود: در این بازدید دو روز مسئول تعلیم و تربیت سپاه استان از حوزه ها و پایگاه های بسیج مساجد و محلات و اقشار بازدید و از نزدیک با روند اجرایی برنامه های صالحین آشنا و بررسی از عملکرد برنامه ها در اقشار مختلف را بررسی نمودند.

وی تصریح کرد: این سرکشی ها می تواند در جهت اجرای بهتر برنامه ها و همچنین تصمیم گیری های کلان و رفع مشکلات و موانع و معایب برنامه ها در سطح استان و کشور مد نظر قرار گیرد و بسیاری از واقعیت های کار صالحین را که ستاد از آن بی اطلاع است در بازدید میدان می تواند رصد نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها