رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان با اشاره به ولایت مداری، شجاعت و مدیریت رزمندگان جوان دوران دفاع مقدس گفت: جوانان دفاع مقدس بهترین الگوی برای جوانان و نوجوانان امروز هستند.
کد خبر: ۸۵۲۳۶۵۴
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام غلامرضا زاهدی در جشن اعیاد شعبانیه که با همکاری حوزه مقاومت بسیج بقیة الله(عج) در پایگاه شهید بهشتی برگزار شد، ضمن تبریک هفته جوان اظهار داشت: عدالت حقیقی در زمان ظهور امام زمان(عج) برپا می شود؛ بنابراین باید با اعمال و رفتار خود امام زمانمان را از خود خشنود کرده و زمینه ساز ظهور مهدی موعود باشیم.

وی با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس نیز جوانان 16 تا 24 ساله مدیریت منطقه را به دست گرفتند و دشمن تا دندان مسلح را از پای در آورند، گفت: امروز نیز جوانان این مرز و بوم با تأسی و الگوپذیری از جوانان آن دوران در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، علمی سرآمد هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان با بیان اینکه جوانان ما در طول جنگ تحمیلی سه مشخصه بارز داشتند، افزود: توکل برخدا، توجه به نفس لوامه و استفاده از پند و نصیحت های بزرگان از خصوصیات شاخص جوانان سالهای جبهه و جنگ بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها