فرماندار نیر در ادامه اقدامات ارزشمند خود در شهرستان، بودجه مناسبی برای تکمیل یادمان شهدای گمنام نیر اختصاص داد.
کد خبر: ۸۵۲۳۶۶۶
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، اکبر صمدی فرماندار نیر در بازدید از محل دفن شهدای گمنام از بهره‌برداری این طرح در هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون 50 میلیون تومان در سال 93 برای اجرای این طرح اختصاص یافته است و 50 میلیون دیگر هم از اعتبارات سال 94 اختصاص خواهیم داد.

انتشار این خبر با توجه به گذشت مدت نسبت طولانی از به خاکسپاری شهدای گمنام در شهرستان و عدم وجود یادمان مناسب بر سر مزار این گلگون کفنان، باعث شادی و رضایت قلبی مردم شهید پرور شهرستان و به خصوص خانواده های معزز شهدا گردید.

گفتنی است پس از گذشت بیش از یک سال از عمر فرمانداری اکبر صمدی، شنیده ها درباره توانایی های وی به یقین و آرزوها و امال دست یافتنی تر به نظر آمد؛ تلاش برای شناخت ظرفیت های بالقوه شهرستان و موانع توسعه آن و برنامه ریزی اصولی و هوشمندانه در دستور کار این مدیر توانمند قرار گرفت به نحوی که در این مدت زمان اندک قدم های بزرگی در راستای باز کردن گره های کور نیر برداشته شد و مدیران کل استانی یکی پس از دیگری با حضور در فرمانداری به ارائه برنامه و بررسی مشکلات حوزه مسئولیت خود در شهرستان پرداختند.

تلاش برای جذب سرمایه گذاران در حوزه گردشگری و آب های گرم، افزایش سرعت اجرای پروژه های در دست احداث به خصوص مجتمع درمانی و گردشگری آفتاب نیر، پیگیری جدی احداث کمربندی نیر، پیگیری مشکل سرمایه گداری در آبگرم سقرچی، تلاش برای آماده سازی زیرساخت ها در شهرک تخصصی آب، تشکیل کانون توسعه شهرستان و ... از جمله اقداماتی است که در این مدت زمان اندک توسط فرماندار نیر صورت پذیرفته است و ادامه روند فعلی چشم اندازی روشن را برای آینده نیر نوید می دهد.

اما آنچه که مسلم است فرماندار نیر به تنهایی قادر به حل تمام مشکلات شهرستان نخواهد بلکه عزم عمومی و حمایت همه جانبه مردم و به خصوص شوراهای اسلامی شهر در این میان می تواند اکبر صمدی را در پیمودن این راه دشوار یاری دهد.


امید است با همدلی و هماهنگی بیشتر مسئولین و حمایت های مردم و مساعدت های نمایندگان مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی، قطار توسعه شهرستان شتاب بیشتری گرفته و با ساماندهی آب های گرم و سرد و تفرجگاه های طبیعی، نیر به قطب گردشگری استان تیدیل شود.

ارسال نظرات