حجت الاسلام سردارپور؛

جوانان نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور دارند

مسئول نمایندگی ولی ‏فقیه در سپاه ناحیه عشایری گفت:جوانان به عنوان آینده سازان کشور نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور دارند.
کد خبر: ۸۵۲۳۶۷۶
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام والمسلمین "میرنجات سردارپور" در مراسم میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان با اشاره به شخصیت و خصوصیات آن حضرت گفت:حضرت علی اکبر(ع) شبیه ترین فرد هم از لحاظ صورت و شکل ظاهری و هم از نظر سیرت و خلق خوی باطنی و هم از لحاظ گفتار و بیان به پیامبراکرم(ص) بودند.

وی با بیان اینکه جوانی بهترین موقعیت در زندگی برای خودسازی و پیشرفت است افزود:امروز جوانان، سربازان و پاسداران وظیفه سنگینی بر دوش دارند و باید در این برهه از زمان در مقابل هجمه های فرهنگی دشمن، خود را به سلاح ایمان، تقوا، علم و عمل خالصانه و صادقانه مجهز کنند تا بتوانند در مقابل دشمن بایستند و از مرزهای اعتقادی و اسلامی و اخلاق محافظت کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری با اشاره به اینکه جوانان، نیرومندترین سرمایه های جامعه هستند گفت: ما شاهد نقش تاثیرگذار آنها در پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی و همچنین امروزه در بخش های مختلف دیگر هستیم.

وی بر لزوم الگوگیری جوانان و سربازان از سیره و روش حضرت علی اکبر(ع) تاکید کرد و افزود:جوانان به عنوان آینده سازان کشور نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان داشتهو خواهند داشت.

در ادامه "حنیفه گل زاده" از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بمناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) شعف خوانی کرد.

گفتنی است مراسم بزرگداشت روز جوان با حضور فرمانده،کارکنان و سربازان سپاه ناحیه عشایری در محل نمازخانه سپاه برگزار شد.

ارسال نظرات