فرمانده بسیج عشایری اردبیل گفت:600 نفر از مردم شهر مرزی اصلاندوز به حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام‌ می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۲۳۶۷۹
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، ،سرگرد "محرم بنیادی" در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت:امسال در بیست و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران 600 نفر از مردم شهر مرزی اصلاندوز از مقابل سپاه ناحیه عشایری به حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام‌ می‌شوند.

وی با بیان اینکه به منظور جابه جایی و انتقال زائران اصلاندوز به مرقد امام راحل 14 دستگاه اتوبوس پیش بینی شده است،گفت:تمامی امکانات از جمله هزینه‌های سفر، مواد غذایی و خوراکی به همراه آمبولانس تامین شده و ثبت نام برای متقاضیان برای سفر به حرم مطهر امام راحل نیز در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج ناحیه عشایری در حال انجام است.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز با اعلام اینکه ایام ارتحال امام فرصتی برای انتقال اندیشه های ناب امام خمینی(ره)، رفتار، منش، زندگانی و ابعاد گوناگون زندگی آن شخصیت فرزانه به نسل جوان است، افزود: علاوه بر اعزام کاروان در سیزدهم خرداد، آیین بزرگداشت مقام شامخ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی صبح روز پنج شنبه 14 خرداد ماه جاری با حضور اقشار مختلف مردمی و بسیجیان در مسجد جامع اصلاندوز برگزار می شود.

بنیادی با بیان اینکه تعداد دو دستگاه اتوبوس ویژه بسیجیان عشایر ملبس به لباس عشایری در جایگاه ویژه و در کنار مقام معظم رهبری حضور خواهند یافت از تمامی مسئولان ادارات و نهادها خواست بهمراه کارکنان خود ضمن شرکت در بدرقه کاروانهای زائران حرم مظهر امام(ره)،در مراسمات 14 و 15 خرداد حضور پرشکوه داشته باشند.

سید عباس مینایی بخشدار اصلاندوز در آغاز این جلسه ضمن خیرمقدم گویی و عرض تسلیت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، به شخصیت و زندگانی والای حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت:حضرت امام(ره)در طول تاریخ بی نظیر ترین و تاثیر گذارترین شخصیت است.

وی افزود:حضرت امام شرعیت اسلامی را به دنیا ارائه داد و صداقت در گفتار و عمل،ساده زیستی،نظم و انضباط،اندیشه و سیره سیاسی و رهبری و مدیریت از نوع الهی از نمونه های خصایص زندگانی حضرت امام خمینی (ره) بود.


بخشدار اصلاندوز بابیان اینکه برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) نه تنها کار فرهنگی است بلکه جنبه سیاسی هم دارد افزود:با حضور گسترده و پرشور خود در این روز یکبار دیگر با آرمانهای امام راحل و انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کرده و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان خواهیم زد.

مینایی نیز از تمامی دهیاران و شوراها و همچنین از روسای ادارات و بانکها خواستار حضور پرشکوه و منسجم در مراسمات روز های 14 و 15 خردادماه در مسجد جامع اصلاندوز شد.

حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" امام جمعه اصلاندوز در این جلسه هدف از شركت در مراسم بزرگداشت امام راحل را آشنايی مردم بخصوص جوانان با آرمان‌های حضرت امام‌(ره)، تجديد بيعت با مقام معظم رهبری، عطرآگين كردن فضای معنوي كشور و نمايش وفاداری به امام راحل دانست و گفت:شخصیت امام، شخصیت فرهیخته و معنوی و الهی بود دشمن شناسی،صداقت و احترام به والدین از جمله خصوصیات امام راحل است.


وی با بیان اینکه شرکت در مراسم ارتحال امام(ره) برای اسلام و قرآن عظمت دارد افزود:مسئولان ادارات و نهادها در بدرقه کاروانهای اعزامی به مرقد امام راحل حضور داشته باشند.

امام جمعه اصلاندوز همچنین با تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت ولیعصر(عج) و نیمه شعبان،حضور پرشکوه مردم و مسئولان را در مراسم میلاد آنحضرت خواستار شد.

گفتنی است ،جلسه ستاد اجرايي بزرگداشت ارتحال حضرت امام خميني (ره) شهر مرزی اصلاندوز مغان پیش از ظهر امروز شنبه با حضور امام جمعه اصلاندوز،بخشداراصلاندوز،فرماندهی سپاه ناحیه عشایری،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری،مسئولان ادارات و بانکها در سالن جلسات بخشداری اين شهر برگزار شد.

ارسال نظرات