فرمانده سپاه خلخال خبر داد: در آستانه رحلت جانسوز رهبر کبیر انقلاب اسلامی 782 نفر از شهر خلخال زائر حرم روح الله هستند
کد خبر: ۸۵۲۳۶۸۰
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، سرهنگ پاسدار مصطفی کریمی گفت: روز سیزدهم خرداد ماه 782 نفر از شهرستان خلخال عازم حرم روح الله در پایتخت کشور خواهند شد.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد : تمامی امکانات لازم برای این اعزام از سوی شهرستان آماده سازی شده و امروز دهم آخرین زمان برای ثبت نام در کاروان هاست که علاقمندان تا وقت اداری امروز فرصت دارند تا با حضور در پایگاه های مقاومت بسیج ثبت نام خود را انجام دهند.

کریمی گفت: با عنایت مسئولین استانی ثبت نام امسال برای اعزام به حرم امام خمینی (ره) به صورت رایگان انجام شد و19 اتوبوس از شهرستان خلخال عازم تهران خواهند شد.

وی افزود: در کنار این اعزام در مرکز شهرستان در شهر های خلخال کلور و هشجین نیز برنامه های متعددی در پاسداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) انجام خواهد گرفت و سپاه ناحیه خلخال به اتفاق دستگاه های فرهنگی با تعامل این برنامه ها را اجرا خواهند کرد.

کریمی با اشاره این موضوع که بعد از بیست و اندی سال از رحلت امام راحل هنوز عشق به خمینی(ره) در جامعه اسلامی ما موج می زند و این مردم امام (ره) خود را از یاد نبرده اند.

فرمانده سپاه خلخال گفت: مگر می‌شود امامی که استقلال و هویت را به این مردم ارزانی داشت از یاد برود . امام خمینی(ره) به تنهایی در مقابل بت استکبار ایستاد و محبوبیت امام (ره) در جامعه به واسطه این بود که این مرد خدایی بود و به خاطر استقلال و عزت این مردم تمام توان خود را به کار گرفت.

این مسئول با یادآوری اینکه اکنون انقلاب اسلامی در جهان و کشورهای منطقه منتشر شده گفت: این همان انقلابی است که امام (ره) با تحمل سختی‌ها ،تبعید ها و هرگونه ظلم رژیم شاهنشاهی آن را پایه گذاری کرد و مشکلات را به جان خرید تا این مردم از دست غارتگران جهانی نجات یابند.

وی یادو خاطره امام راحل (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

کریمی از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست تا با انتشار آثار به جای مانده از امام خمینی (ره) و نشان دادن فداکاری های آن پیر فرزانه به نسل جدید گفتمان انقلاب اسلامی را پاس بدارند.

ارسال نظرات