خبرهای داغ:
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان خواستار حفظ حرمت و احترام امام زمان (عج) در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان شد.
کد خبر: ۸۵۲۳۷۵۹
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در گرمسار، حجت‌الاسلام رضا نفری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید مراقب باشیم تا در برگزاری جشن‌ها و مراسم نیمه شعبان، ناخواسته مرتکب گناه و حرمت‌شکنی نشویم.

وی افزود: با توجه به روایتی از معصومین (علیهم‌السلام) با این مضمون که می‌فرماید: شیعیان ما باید در مصیبت ما غمگین و در شادی ما خوشحال باشند، تلاش کنیم تا مراسم خوب و باشکوهی را در شأن و منزلت امام زمان (عج) برگزار کنیم.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان یادآور شد: متأسفانهگاهی اوقات مشاهده می‌شود که برخی به بهانه جشن و سرور در اعیاد و ولادت اهل‌بیت (ع)، ناخواسته دچار افراط‌وتفریط شده و مرتکب عملی می‌شوند که مورد تائید و پسند اهل‌بیت (علیهم‌السلام) نیست.

ویتأکید کرد: دستگاه‌های ذی‌ربط باید با هوشیاری هرچه‌تمام‌تر در این اعیاد بکوشند تا زمینه برخی حرکات ضد فرهنگی و مورد رضایت دشمنان اسلام فراهم نشود.

حجت‌الاسلام نفری ضمن اشاره به برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان در آستان مقدس امامزادگان شهرستان‌های گرمسار و آرادان، خاطرنشان کرد: مردم متدین و انقلابی این دوشهرستان با برگزاری جشن‌های باشکوه و باکیفیت موجبات رضایت امام عصر (عج) را فراهم خواهند کرد.

وی تصریح کرد: مراسم جشن نیمه شعبان امسال، علاوه بر مساجد و حسینیه‌ها، در بقاع متبرکه شاخص شهرستان‌های گرمسار و آراداننیز برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان ادامه داد: همه مردم ولایتمدار این دو شهرستان بکوشند تا با همکاری سایر نهادها مراسم خوب و باکیفیتی در سطح شهرستان برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها