خبرهای داغ:
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان از برگزاری آئین غبارروبی آستان مقدس امامزاده علی‌اکبر (ع) شهرستان آرادان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۳۷۶۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، حجت‌الاسلام رضا نفری گفت: مراسم غبارروبی آستان مقدس امامزاده علی‌اکبر (ع) شهرستان آرادان، همزمان با ایام ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر (ع) برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم که صبح امروز برگزار شد، علاوه بر کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و اعضای هیئت‌امنای امامزاده علی‌اکبر (ع)، جمعی از عاشقان ودل‌شیفتگان خاندان عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) نیز حضور داشتند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان تصریح کرد: همزمان با برگزاری مراسم غبارروبیبقعه متبرکهامامزاده علی‌اکبر (ع) شهرستان آرادان، جمعی از عاشقان اهل‌بیت (علیهم‌السلام) در این آستان مقدس حضور یافته واظهار کردند که با توسل به اینامامزاده عظیم‌الشأن، حاجت خود را از درگاه خداوند متعال گرفته و حاجت‌روا شده‌اند.

حجت‌الاسلام نفری ضمن تبریک این ایام فرخنده و بیان برخیفضائلحضرت علی‌اکبر (ع)، ماه شعبان را ماه شادی و سرور اهل‌بیت (علیهم‌السلام) خواند و یادآور شد: در این ایام خجسته کهخانداننبوت در شادیوسرور هستند، ما نیز باید به وظیفه خود دراین‌باره عمل کنیم و با آذین‌بندی وچراغانی بقاع متبرکه، مساجد، حسینیه‌ها و معابر عمومی، بر این شادی بیفزاییم و موجب شادی بیشتر اهل‌بیت باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان سعی کرده است تا به‌نوبه خود و در حد امکان، نسبت بهانجامتبلیغات محیطی و آذین‌بندی بقاع متبرکه و مساجد این دو شهرستان اقداماتی را انجام دهد و سهم ناچیزی در این مسرت و خوشحالی داشته باشد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان عنوان کرد: ماه شعبان زمینه‌ساز معنویت ورود به ماه مبارک رمضان است و باید از این فرصت طلایی حداکثر بهره‌برداری صورت پذیرد تا با آمادگی کامل به استقبال ماه میهمانی خدا برویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها